gta_johan Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 hände ju ingenting när ja var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det sägs att du snackar bullshit! Nix, det är sant. En föredetta skola i syd-västra hörnet av LV. Att man ska höra röster vet jag inget om men att barn knarkade ihjäl sig stämmer. Det har R* själv sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag har också börjat brinna av det huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Läbbigt...måsste kolla det där när jag kommer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 Åkte dit som sagt och när jag var där cyklade jag in i väggen flera gånger... tillslut orkade jag inte mer... då sprang jag därifrån o när jag sprungit typ 10 meter började jag brinna ...sedan när elden slocknat så tändes den igen efter en sekund...och sedan igen....sedan började jag kuta på riktigt och överlevde därför .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 8 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2005 (redigerad) Men kan ingen av dom som varit där pricka exakt vart det var? EDIT: Hittade det, men det händer ju inte ett skit. Redigerad 8 februari, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ha tålamod....tänd på huset själv och cykla in i det så du ramlar av cykeln o kör sönder bilar genom att krocka in i väggen.... tillslut ska huset nog göra typ samma saker på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jagharsett ett UFO eller eg. Flera UFO:n men... Jag tror att jag har sett minst 2 UFO:n och sen har jag sett Leatherface... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts