Jump to content

Spooky!

Smokah
 Share

Recommended Posts

Äntligen har jag hittat nått LÄSKIGT!!!

Ingen annan har nämt det här eller nått så jag är nog först :)

Ja va i en liten stad på landet och så såg jag ett hus som hadde brunnit. Ja gick gick ut å börja kolla runt så kom en tant fram å sa till mig "Ohh I can still hear them scream" då börja det bli lite läskigt, ja gick runt huset för att kolla lite mer så VOFF :rolleyes: så börja ja brinna. ja sprang som en dåre därifrån och va tvungen att göra liv koden 3ggr, ja gick tillbax så VOFF börja ja brinna igen :'( .

Ja kan visa vart om någon kan berätta hur man lägger upp bilder så kan ja visa på en karta.

Redigerad av Smokah
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså inte gå in i det, spring in i det å runt. ja gick dit nyss men ja börja inte brinna så ja börja leka med rocket launcher ja sköt rakt fram när ja stod på vägen så skotten försvan och sen peppra ja ner lite folk och sen börja ja brinna igen,

ja tror huset e hemsökt och om man gör nått dumt så tänder dom eld på en.

när du börjar brinna så måste du heal dig som fan och efter en stund så kmr det brinna över allt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ända jag vet med den staden är att det är bästa stället att göra ambulans uppdragen och att nåt fel gör att matstället i staden inte syns på kartan. Inga ikomner syns där så man vet inte om det finns nåt ställe att köpa eller så...!

Föresten Tidsam. Tack för en väldigt intresant karta. ;)

B)

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor