Diaz Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 slog mig precis efter att ha läst detta på http://www.gtasamasters.com Alien? Grab some Infrared Goggles and head to the Lil Probe Inn and go inside. Look for the man with the hat and turn on the goggles. There is your alien. Tänk om man bara kan se Aliens och Bigfoot om man har Infrared Goggles på sig!?!?!? ??!?!?!? ska ut o leta......... THE TRUTH IS OUT THERE , I KNOW IT , WAIT TILL WE SEE THEM, THEM ; THEM ; THEM........................ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 slog mig precis efter att ha läst detta på http://www.gtasamasters.com Alien? Grab some Infrared Goggles and head to the Lil Probe Inn and go inside. Look for the man with the hat and turn on the goggles. There is your alien. Tänk om man bara kan se Aliens och Bigfoot om man har Infrared Goggles på sig!?!?!? ??!?!?!? ska ut o leta......... THE TRUTH IS OUT THERE , I KNOW IT , WAIT TILL WE SEE THEM, THEM ; THEM ; THEM........................ Kan det vara lösningen , ? vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Faktiskt så tror jag inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 vadå bigfoot ? skulle inte tro det bigfoot finns inte inte aliens heller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 gtamasters sida bygger på ljug!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Gå och kolla själv så märker du nog om det är sant eller inte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Gå och kolla själv så märker du nog om det är sant eller inte . men bigfoot,alien FINNS INTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Har jag sagt att dom gör det? Näh just det... Jag sa Gå och kolla själv så märker du nog om det är sant eller inte . Eller hur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 vart ligger Lil Probe Inn då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vart hittar jag infra red googles? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 vart ligger Lil Probe Inn då??? Ufo baren..som man inte kan missa typ vid area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag vill också veta var infraröda glasögonen finns... Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Så som jag fattat det! Mörkerglasögon(blir grönt): Zero's RC Shop Infraröda(blir blårött): Bakom den stora parabolen på The Big Ear Varför just på The Big Ear? Det är nog något speciellt där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Du har nog blandat ihop det där. Infraröda kan man se i mörkret med. Grönt ljus. Värmeglasögon kan man se "värme" med. Vitt,blått,rött ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Du har nog blandat ihop det där. Infraröda kan man se i mörkret med. Grönt ljus. Värmeglasögon kan man se "värme" med. Vitt,blått,rött ljus. öh infraröda är värmeglasögon.. det är night vision goggle som man kan se i mörker och det är färger från vitt till ljusgrönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag har provat det där som GTAmaster skrev.. jag har svårt att se om det är en alien eller vad med den där mannen i hatten men han börjar beteér sig jävligt konstigt nu, börjar springa runt i lokalen när jag närmar mig honom med infrared google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nightvision är dom gröna, Infraröda lyser rött. Känner av kroppsvärme. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 men bigfoot,alien FINNS INTE! Och du är så säker på det för...? Glöm inte att det är ett spel och i ett spel kan det finnas precis vad som de som gjort spelet vill att det ska finnas. Tror du att R* inte skulle sätta in Big Foot eller UFO för det är för overkligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Men var finn IR-googels? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Men var finn IR-googels? Kolla här. De röda punkterna där det står IRG: http://hem.bredband.net/708145/weap.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts