mulla Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Har tröttnat på san andreas. Der finns ju typ inte laser sniper och m60. Sen kan man inte gå in i flygplatsen och andra saker som saknas typ råna butiker eller golf planen andra företag man köper. Och allt annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Steijer Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Då vet vi, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Intresseflaggan står i topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Intresseklubben antecknar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Intresseklubben antecknar att Intresseklubben antecknar att Gta sa är bättre än VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vissa kan visst inte ta ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vet inte om mulla skämtar men det är faktist så att jag kör VC mer än SA.. Roligae och stunta speciellt när man kan använda styr-pilarna... SA buggar och cepar... Laggar.. HAKAR UPP SIG EFTER END OF THE LINE!!! typ därför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vet inte om mulla skämtar men det är faktist så att jag kör VC mer än SA.. Roligae och stunta speciellt när man kan använda styr-pilarna... SA buggar och cepar... Laggar.. HAKAR UPP SIG EFTER END OF THE LINE!!! typ därför... fan alla SA buggar sig.. äre bara mitt som funkar som det ska eller?! San andreas e klart mkt bättre än vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts