NutCase2 Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Som ni ser en karta över riktiga Miami Vice....här hittar man ju "Little haiti" och "Little havana" Rätt häftigt nu efter åt när man jämför med den i spelet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jo, rätt tufft, man känner faktiskt igen sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Hehe, då kan man åka till miami och hitta i hela stan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Fyren står på rätt ställe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 En idiot trodde verkligen att Vice City fanns på riktigt....han sa åt mig att hitta nån jävla gata bara för att han varit där..vilket pucko!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NutCase2 Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 En idiot trodde verkligen att Vice City fanns på riktigt....han sa åt mig att hitta nån jävla gata bara för att han varit där..vilket pucko!! Vadå trodde att vice city finn på riktigt...det finns typ på riktigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 jag vet att det finnns jag kolla på när och fjäran på 4an och han var i vice city allt var ass likt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 HAHAHA, JA just det!! LOL, vilket skämt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 HEHE den som tror att ViceCity finns på riktigt e nog rätt så puckad!! GOD JUL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ADLance Skrivet 23 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2002 det jävla puckot asså..han sa: förök att hitta Bla bla Boulevard......jag sa: köp Vice själv om du har råd med det.....eller över huvu taget PS2...Han har inte ens råd me en begagnad PSX asså..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts