alias Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hur många bilar kan man ha i varje garage? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Beror väll på garaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det jag undrar är om nån kunde skriva en lista för hur många fordon varje garage kan ta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
enid Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det jag undrar är om nån kunde skriva en lista för hur många fordon varje garage kan ta. gah. det garage som tar mest är väl iaf en av dem vid stadiumet. 4 bilar tror jag det tar. annars tar väl de flesta två och några tar bara en. men man kan ju få in hur många man vill genom att ställa bilen precis utanför, gå ur bilen (då öppnas dörren) och sen hoppa in i bilen och köra in innan dörren stängs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag orkar inte förklara var någonstans garagen finns, men alla bilar rymmer två bilar, med undantag för:Hyman Condo. Alla rymmer två, utom porten längst till vänster, som rymmer fyra.Ocean Heights. Det rymmer bara ett fordon.1102 Washington Street. Bara ett.Links View Apt. Bara ett.El Swanko Casa. Bara ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PzynroX Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 en gång så ställde jag en bil vid garageöppningen så dörren aldrig stängdes så ställde jag in massa bilar typ 10 och sen så stängde jag, men jag kommer inte ihåg om dom fanns kvar sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 en klassiker är ju att parkera en för stor bil, och inte komma ut med den senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts