kung_plingan Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Höjs plane skill om man bara flyger runt med ett flygplan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Höjs plane skill om man bara flyger runt med ett flygplan? Det höjs väl också om man flyger ett annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Du kan också höja din skill genom att flyga heli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Du kan också höja din skill genom att flyga heli. Eller kanske om man tar en cykel / motorcykel och drar ner från Mount Chiliad? kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 mn man måste ju ha hög skill för att kunna gå in i flyplanen i SF...måste man inte klara av flygskolan i LV ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 mn man måste ju ha hög skill för att kunna gå in i flyplanen i SF...måste man inte klara av flygskolan i LV ? Mja, man kan komma in på flygplatsen i SF utan högre flying skills. Sen måste man klara av flygskolan i LV för att komma vidare. Eller var det i SF? Den där gamla skrotflygplatsen som man kan få som asset sen i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Åk flygplan i 35 minuter så får du flygcertifikat och jag tror att du inte behöver gö flygskolan för att fortsätta med Toreno då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Åk flygplan i 35 minuter så får du flygcertifikat och jag tror att du inte behöver gö flygskolan för att fortsätta med Toreno då då får ja åka med flygplan i 35min då...är du säker på att man får dt så ja inte gör dt i onödan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) då får ja åka med flygplan i 35min då...är du säker på att man får dt så ja inte gör dt i onödan? Man får iallafall upp en ruta efter 10 minuter där det står Keep practicing and soon you will get your flycert Eller någe sånt... Tejpa fast X Redigerad 12 december, 2004 av Enbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 då får ja åka med flygplan i 35min då...är du säker på att man får dt så ja inte gör dt i onödan? Det är ju kul å flyga. Gör lite loopar och sånt så går tiden fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Man får iallafall upp en ruta efter 10 minuter där det står Keep practicing and soon you will get your flycert Eller någe sånt... Tejpa fast X Ska göra dt snart.MN ska ja inte svänga eller nå ska ja bara köra rakt fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Ska göra dt snart.MN ska ja inte svänga eller nå ska ja bara köra rakt fram Sväng om du har lust.... Annars är det bara flyga ut över havet och dränka sig om man inte is flyga tillbaka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Om du flygar ut över havet jätte länge får du nya gängområden. Kom ihåg de om du inte vill ha dessa områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Funkar aldrig för mig när jag har testat.... Dessutom måste man ju åka sydväst eller nordöst för att få områdena..... Och det är bara 3 stycken som täcker hela LV och 1 som täcker hela SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 jag har inget i sf (förutom båtskolan) inget i lv bara en massa i ls. jag gillade inte redigt den där buggen att flyga ut sydväst gillar det mer som det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 jag var ute o röjde me hydran, då råkade jag kracha i vattnet o jag ville inte leva så jag klev inte ut. när planet hadde sjunkit nån meter så stog det "flyingskill upgraded" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts