omar_1 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) hej jag vet att det är kanske en onöding topic men jag vill fråga denna bilden jag visser nu står cj med sin bil och han öppnar bil bagaget och han har där en basket boll hur gör han det altså kan man öpnna bil bagaget? för det kom inte heller på en mission så ? va tror ni Redigerad 12 december, 2004 av omar_1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det är en cutscene från ett uppdrag, just där kommer cesar in. Han letar efter en sak. Ett vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
omar_1 Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det är en cutscene från ett uppdrag, just där kommer cesar in. Han letar efter en sak. Ett vapen. haha det kommer jag inte i håg haha :S jag har klarat hela spelet men jaja tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 No probs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Du menar väll inte det uppdraget SPOILER när man ska döda jizzy med en ljuddämpad pistol? för det ser annorlunda ut om jag kommer ihåg det rätt. Redigerad 12 december, 2004 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts