croolie Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Undrar bara om det finns ett syfte med att göra uppdrag som en polis, brandkår, ambulans och taxi chaufför??? Undrar också vart man kan hitta en Mr. Whoopee bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Du får lite olika belöningar efter ett visst antal uppdrag gjorda. Gör du tio poliskörningar så får du en polisbribe utanför garaget tex. Gör du tjugo på varje ö så har du sex bribar utanför ditt gömställe och kan alltså plocka bort hur kraftiga efterlysningar som helst. 40 ambulans ger hälsa utanför, tjugo brandkår på varje ö ger eldkastare. Taxi är sämst. Ger bara en kraftigare och snabbare taxi på portland och du måste göra hundra körningar för att få den. 75 eller 80 eller vad det är i antal ambulanskörningar ger adrenalinpiller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Undrar också vart man kan hitta en Mr. Whoopee bil Läser folk inte andra trådar innan de kastar ur sig frågor tro? Glassbilen har ältats en hel del här ju... Hur som helst brukar det dyka upp titt som tätt när man har kört polisuppdrag en lite längre stund. Testa med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 om du når paramedic level 12 i ambulansen kan du springa hur länge som helst utan att bli trött, eller så kan du helt enkelt tappa springknappen istället.. bara att välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 Om man vill ha en Mr whoppie måste man klara 100 taxi missions "in a row" eller kan man köra några missions ibland tills man har 100? Vill också veta hur man får en securivan till import/export garaget, jag har bara sett den bilen i uppdraget där man ska preja den tills föraren går ut. Finns den nån annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2002 Om man vill ha en Mr whoppie måste man klara 100 taxi missions "in a row" eller kan man köra några missions ibland tills man har 100? Vill också veta hur man får en securivan till import/export garaget, jag har bara sett den bilen i uppdraget där man ska preja den tills föraren går ut. Finns den nån annanstans? om du kör 100 taximissions (behöver inte göras i rad) får du bolgnine taxin som är lika snabb som en sportbil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 om du kör 100 taximissions (behöver inte göras i rad) får du bolgnine taxin som är lika snabb som en sportbil... Mister Whoopee brukar jag lättast hitta i Cedar Grove på Shoreside vale... När jag körde moonbeam kom det tre stycken i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Mister Whoopee brukar jag lättast hitta i Cedar Grove på Shoreside vale... När jag körde moonbeam kom det tre stycken i rad. Aha, jag trodde att det var den där specialtaxin som hette Mr whoppie, men behöver man bolgnine till något av import/export garagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Aha, jag trodde att det var den där specialtaxin som hette Mr whoppie, men behöver man bolgnine till något av import/export garagen? nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 nej... Det ska finnas en liten lista på väggen på garagen där det står vilka bilar dom är intresserade av och hur många bilar dom fått in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Hur får man en securivan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 Hur får man en securivan? läs i tråden "mer problem" i allmänt snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts