emiL_J Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Tja,ja nu är det så här att jag har fastnat för en låt på K-rose,vet ni vad denna heter kan ni gärna skriva artisten-och låtens namn här,det skulle vara snällt... den går typ: Luisiana women,Misisipi man,working together the time we can,Misisipi river can keep us apart osv.. Tack på förhand//emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Conway Twitty And Lorretta Lynn Louisiana Woman, Mississippi Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Conway Twitty & Loretta Lynn - Louisiana Woman, Missisippi Man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Kolla manualen. Står en lista över varje kanal i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Hehe förstår inte hur man kan fastna för en sådan låt men du kan ju kolla något fil-sharing program om du vill ladda ned den, DC kanske? CCR - Green River däremot...den e bra. Fast det kanske inte är på K-ROSE. Redigerad 12 december, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 man tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hehe,jo asså jag ska ha som ringsignal i mobilen därför,men fan,jag hittar den inte,inte på kazaa eller Dc,nån som har som kan skicka visa msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts