Azore Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Är det någon som har klarat 100% och använt fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 guilty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 guilty guilty? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 skyldig på engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 skyldig på engelska jo just de ja.. GUD: har du klarat 100% med fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag har fuskat ja men jag förtjäna det för jag råkade radera hela min sparning när jag hade klarat ungefär 91 %(utan fusk) för ett tag sen och jag var tvungen att ta igen det som jag hade förlorat och snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zokmit Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag e också skyldig faktiskt.. så nu håller jag bara på att leta efter konstiga saker.. och börjat med en ny fil.. har klara 10% på den och spelat 4 timmat typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag har fuskat ja men jag förtjäna det för jag råkade radera hela min sparning när jag hade klarat ungefär 91 %(utan fusk) för ett tag sen och jag var tvungen att ta igen det som jag hade förlorat och snabbt jo du har fuskat ja.. men har du klarat 100% genom fusk? Vill veta om man kan fuska och ändå klara 100%.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 JAAAAA du kan fuska hur mycket du vill du får ändå 100 % jag trodde att med tanke på mina förra inlägg att det var ganska uppenbart är vi på samma spår nu sluta oroa dig och fuska på............ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 JAAAAA du kan fuska hur mycket du vill du får ändå 100 % jag trodde att med tanke på mina förra inlägg att det var ganska uppenbart är vi på samma spår nu sluta oroa dig och fuska på............ är det bara några speciella fusk fusk man får använda eller får man använda alla fusk och ändå kunna få 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jag har använt vapen fusk och armor fusk, sen har jag använt slow down game play fusk en gång när jag var tvungen att köra streetrace med en super GT (skitbil) sluta oroa dig du lyssnar för mycket på falska rykten du kunde fuska på vice city och gta 3 och få 100 % varför skulle det inte funka på SA så sluta undra och börja spela det räcker nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det står en sak i stats, times cheated, 2 för mig för jag har spawnat Jetpack. Det är väl helt självklart att det går att få 100% för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts