51:an Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Behöver veta var man kan hitta följande bilar: Landstalker Idaho Esperanto Rancher Blista Compact Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) På vägen Redigerad 7 december, 2002 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Ja men i vilket område? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 VAd är rancher för sorts bil??? jeep? eller en vanlig?? och vart finns dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maSklin Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Är det svårt eller? Åk omkring bara så dycker ju dom upp, dom är ju alla vanliga bilar som finns överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Sabre då va fan finns den har letat i en timme nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 nån som kan ge mig ett tips om var jag kan hitta "Sabre".. I vilket område alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 nån som iallafall kan säga hur sabre ser ut.. eller nån som har en bild på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Skit samma jag hittade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Raggar bil, ser ut som en blandning mellan Blista Compact och Voodoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Stinger.. Jag behöver en Stinger nån som vet var den kan hittas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Så ser den ut: Stinger Stinger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Vart står den?? vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Der värsta är att man ser en vis typ av bil hur mycket som helst tills dess att man behöver den. Så jag rekomenderar dig att lagra de bilar som kommer på nästa lista... (Dvs ställa dem i ett garage sen lämna dem i Sunshine Auto..) Själv är jag på desperat jakt efter en Comet.. som är helt borta nu helt plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Vart står den?? vet du det? Min Stinger kom väldigt lägligt precis utanför Sunshine Auto när jag skulle leta efter den Men du kan kanske kolla runt flyplatsen eller de lite finare delarna av Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) Der värsta är att man ser en vis typ av bil hur mycket som helst tills dess att man behöver den. Så jag rekomenderar dig att lagra de bilar som kommer på nästa lista... (Dvs ställa dem i ett garage sen lämna dem i Sunshine Auto..) Själv är jag på desperat jakt efter en Comet.. som är helt borta nu helt plötsligt den står utan för golf clubben asså (comet) om inte om du kommer från andra bannan åk till första och åk till baka till golfclubben om de inte fort farande står där så gör samma sak om igen men från andra hållet Redigerad 7 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Nån somm vet vart man har sin snut uniform?när man får den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 (redigerad) Nån somm vet vart man har sin snut uniform?när man får den? i polishuve kvateret på första bannan inne i om klädnings rummet man får snut kläderna efter uppdraget cop land för lance vance Redigerad 7 december, 2002 av gtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 den står utan för golf clubben asså (comet) om inte om du kommer från andra bannan åk till första och åk till baka till golfclubben om de inte fort farande står där så gör samma sak om igen men från andra hållet gtafreak du är min idol på de här forumet nu! tack för hjälpen.. ska kolla det snabbast möjligast.. btw, hur många listor på bilar att hämta finns de vid sunshine auto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 gtafreak du är min idol på de här forumet nu! tack för hjälpen.. ska kolla det snabbast möjligast.. btw, hur många listor på bilar att hämta finns de vid sunshine auto? Tack så mycket och det finns fyra listor i sunshine auto när du har lämnat alla bilar kan du få upptill 9.000$ utan för sunshine auto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts