Jump to content

Bilar

51:an
 Share

Recommended Posts

Der värsta är att man ser en vis typ av bil hur mycket som helst tills dess att man behöver den.

Så jag rekomenderar dig att lagra de bilar som kommer på nästa lista... (Dvs ställa dem i ett garage sen

lämna dem i Sunshine Auto..)

Själv är jag på desperat jakt efter en Comet.. som är helt borta nu helt plötsligt :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Der värsta är att man ser en vis typ av bil hur mycket som helst tills dess att man behöver den.

Så jag rekomenderar dig att lagra de bilar som kommer på nästa lista... (Dvs ställa dem i ett garage sen

lämna dem i Sunshine Auto..)

Själv är jag på desperat jakt efter en Comet.. som är helt borta nu helt plötsligt  :angry:

den står utan för golf clubben asså (comet) om inte om du kommer från andra bannan åk till första och åk till baka till golfclubben om de inte fort farande står där så gör samma sak om igen men från andra hållet :lol:

Redigerad av gtafreak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den står utan för golf clubben asså (comet) om inte om du kommer från andra bannan åk till första och åk till baka till golfclubben om de inte fort farande står där så gör samma sak om igen men från andra hållet :lol:

gtafreak du är min idol på de här forumet nu! :angry:

tack för hjälpen.. ska kolla det snabbast möjligast..

btw, hur många listor på bilar att hämta finns de vid sunshine auto?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gtafreak du är min idol på de här forumet nu! :D

tack för hjälpen.. ska kolla det snabbast möjligast..

btw, hur många listor på bilar att hämta finns de vid sunshine auto?

Tack så mycket :angry: och det finns fyra listor i sunshine auto när du har lämnat alla bilar kan du få upptill 9.000$ utan för sunshine auto

Länk till kommentar
Dela på andra sidor