_-MadeMaN-_ Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Lånar tråden lite: Har lite problem här i trakten. Någon som vet vart man kan köpa en fullt utrustad Panzarvagn ? Vad jag ska ha den till är personligt. Tack för alla svar!!11!oneone!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Lånar tråden lite: Har lite problem här i trakten. Någon som vet vart man kan köpa en fullt utrustad Panzarvagn ? Vad jag ska ha den till är personligt. Tack för alla svar!!11!oneone!11 Oj vad kul man kan ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Lånar tråden lite: Har lite problem här i trakten. Någon som vet vart man kan köpa en fullt utrustad Panzarvagn ? Vad jag ska ha den till är personligt. Tack för alla svar!!11!oneone!11 Ikea har en som heter Enok(?), självklart är det ju en nackdel att det tar en j*vla tid att skruva ihop skiten, fast å andra sidan är det billigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Ikea har en som heter Enok(?), självklart är det ju en nackdel att det tar en j*vla tid att skruva ihop skiten, fast å andra sidan är det billigt! Tack för tipset har beställt mig en enok, Blir att åka till claes ohlsson för att köpa verktyg då. ( ) Redigerad 12 december, 2004 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 är det någon som vet vart man kan beställa handgranater, bazookas och ramboknivar? bäst att kunna försvara sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Ramboknivar införskaffas hos din lokala scoutkår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 är det någon som vet vart man kan beställa handgranater, bazookas och ramboknivar? bäst att kunna försvara sig... Aha, du har problem med flickscouterna förstår jag? Jag tog kål på dom i mina kvarter för några dagar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Med din sexiga charm då eller? Själv har man inga problem som jag löser med vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Lånar tråden lite: Har lite problem här i trakten. Någon som vet vart man kan köpa en fullt utrustad Panzarvagn ? Vad jag ska ha den till är personligt. Tack för alla svar!!11!oneone!11 Vet inte. Men du kan få en rysk militäbandvagn för rätt små summor. Har skjutgluggar och allt! Ser ut som en pansarvagn utan "kanontorn". Fråga närmaste militärskrot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 lol @ sida 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) är det någon som vet vart man kan beställa handgranater, bazookas och ramboknivar? bäst att kunna försvara sig... jag har en engångs (oanvändbar) "Bazooka" som jag fick av farsan. riktigt mäktig! men kan man inte beställa från usa eller nått? Redigerad 13 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 är det någon som vet vart man kan beställa handgranater, bazookas och ramboknivar? bäst att kunna försvara sig... Granater? Vem behöver granater. Du kan ju hitta recept på internet, sen koka ihop själv i lagom styrka. För extra skada: sätt i spikar. Det kommer ge dina fiender en långsam, och plågsam död. Bazookas? Ta ett järnrör, sätt i en liten hemgjord bomb, och en sten. Då du vill avfyra är det bara att slänga in entändsticka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Du han ju alltid bygga ett gevär.. med hjälp av en bandyklubba sten kulor och en.. smällare..tar lite lång tid å ladda bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Granater? Vem behöver granater. Du kan ju hitta recept på internet, sen koka ihop själv i lagom styrka. För extra skada: sätt i spikar. Det kommer ge dina fiender en långsam, och plågsam död. Bazookas? Ta ett järnrör, sätt i en liten hemgjord bomb, och en sten. Då du vill avfyra är det bara att slänga in entändsticka! Snälla kolla upp vad en bazooka är först. fungerar på helt annan teknik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 ja, vad är det egentligen? Förstår att "sten i ett järnrör" inte var särskilt pecist, men en Carl-Gustav till exempel. Är det en granatkastare, en bazooka eller en ... annat? Och jag håller med ferkurz, lol @ sida två. Sablar Funnylin, jäkla bra den där med ikea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Om du vill ha svenskt märke: http://www.body-armour.se/ Ligger vid motorvägen E4? Söder om Arlanda Diezl Redigerad 13 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WiboO Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Om du vill ha svenskt märke: http://www.body-armour.se/ Ligger vid motorvägen E4? Söder om Arlanda Diezl tur att det finns seriösa folk ocskå Nej men ärligt det är lugnt att skriva om andra vapen också! Egentligen borde jag kallat topicen för försvarsverktyg kanske haha! finns det ingen nära Göteborg då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Om du vill ha svenskt märke: http://www.body-armour.se/ Ligger vid motorvägen E4? Söder om Arlanda Diezl japp det ligger typ gömt bakom några träd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 tur att det finns seriösa folk ocskå Nej men ärligt det är lugnt att skriva om andra vapen också! Egentligen borde jag kallat topicen för försvarsverktyg kanske haha! finns det ingen nära Göteborg då? Går ju att beställa där ifrån annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) bilden försvann:S Redigerad 13 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts