^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Nintendo gjorde en omröstning på sin sida, och kom därigenom fram till att Jessica Alba (från Dark Angel) bör spela Samus Aran. Metroid ska bli nåt i stil med Alien-filmerna har jag hört. mums.. den filmen vill jag se... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Önska då inte en av världens bästa filmskapare i konkurs! Att du inte tänker se en film, innebär inte att den inte borde finnas. "Världens största filmskapare" Ursäkta vem syftar du på? Och jo, jag önskar dom i konkurs eftersom jag anser att Hollywoods stora produktionsbolag kan lägga pengarna på lite intressantare filmer!(Fast jag kan väl vara schystare då och önska att inga av hollywoods produktionsbolag lägger pengar på tvspels filmer!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskaladera Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Nintendo gjorde en omröstning på sin sida, och kom därigenom fram till att Jessica Alba (från Dark Angel) bör spela Samus Aran. Samus är ju blond för faen... Men jag hade lätt gått med på en förklaring som "hon färgade håret" om vi får se Alba i huvudrollen. *En pojkaktig, omogen glädje sprider sig under min kalufs* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Samus är ju blond för faen... Men jag hade lätt gått med på en förklaring som "hon färgade håret" om vi får se Alba i huvudrollen. *En pojkaktig, omogen glädje sprider sig under min kalufs* Alba, har jag för mig, är blondin i filmen "Honey". Man kan faktiskt blondera sig. Det gör var och varannan tjej i min klass! OOOPS! Jag tänkte skriva SPELskapare, men det råkade bli FILM! Sorry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts