P-C Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hallå hallå! jag letar efter ett spel som jag körde ett demo på för jätte-länge sen.. det var nästan som ett plagiat av Blade Runner .. fast mycke mer avancerad men jag vet inte vad det heter!!! ... man är nån halv-konstig-mystisk snubbe i en framtidsvärld !! det heter night-nånting.. typ nightwish night ... NÅT!!! snälla säg vad det heter! jag vore er EVIGT tacksamm!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Det finns inga spel med N i sig. Redigerad 12 december, 2004 av MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Fel forum... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det finns inga spel med N i sig. Need for speed? men ärligt.. nån mod får flytta om det inte passar men snälla säg nån! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Alone in the Dark: The New Nightmare PC Jedi Knight: Dark Forces 2 PC Knight Rider PC Knights and Merchants PC Knights of Honor PC Knights of The Temple PC Lego Creator Knights Kingdom PC Midnight Club 2 PC Neverwinter Nights PC Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark PC Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide PC Nightmare Creatures PC Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast PC Star Wars: Jedi Knight PC Star Wars: Knights of the Old Republic PC Vampire Night Några spel med night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Deus Ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Deus Ex? nej nej... det är ett äventyrs-spel som grim fandango .. altså att man trycker sig fram med musen för att gå osv. och karatemorfar... nej utspelar sig midnight racing i framtiden? EDIT: spelet börjar med ordet NIGHT altså NIGHT***** Redigerad 12 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Är du säker? Det kan alltså inte vara "den längsta resan"? Redigerad 12 december, 2004 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Är du säker? Det kan alltså inte vara "den längsta resan"? nope EDIT: spelet kom ut typ 95-96 och var som DEMO i ett nummer av PC-hemma Redigerad 12 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vad gjorde man då? Var man detektiv eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vad gjorde man då? Var man detektiv eller nåt? nä.. det var ett relativt kort demo... men man är en slags rebell som försöker ta reda på vad som egentligen styr allting (för allt är automatiskt) och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Nightlong, kanske? jag vet inte om det stämmer in på allt du säger, men det utspelas i framtiden, man är en flintskallig sate som är en polis och spelet innehåller lite gåtor och sånt. Inget 3:e person eller så, utan man interagerar med miljön genom fasta kameror och så klickar man på de ställen som man vill gå till, eller på de objekt man vil ta upp eller använda... Ungefär som Rosa Pantern spelen, fast lite svårare :"> Jag kommer inte riktigt ihåg det eftersom skivorna har försvunnit, och så är det lite gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Nightlong, kanske? jag vet inte om det stämmer in på allt du säger, men det utspelas i framtiden, man är en flintskallig sate som är en polis och spelet innehåller lite gåtor och sånt. Inget 3:e person eller så, utan man interagerar med miljön genom fasta kameror och så klickar man på de ställen som man vill gå till, eller på de objekt man vil ta upp eller använda... Ungefär som Rosa Pantern spelen, fast lite svårare :"> Jag kommer inte riktigt ihåg det eftersom skivorna har försvunnit, och så är det lite gammalt det låter FANIMEJ rätt... vet inte om han var flintis EDIT: DU HADE RÄTT!!!! tack tomtefar! säg till omd et är nåt jag kan göra för dig EDIT2: fan inga torrents avalible... får väl förflytta mig ut i solksnet och inhadla det imorrn... om jag inte bränner ögonen som jag gjorde förra gången Redigerad 13 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Stor risk att det går att köpa ett spel från 95-96 i dagens butiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Stor risk att det går att köpa ett spel från 95-96 i dagens butiker. det finns ju faktiskt retrobutiker om du aldrig hört talats om ngt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 på tal om det... ööh.. nån som vet vart man kan köpa? orkar inte leta igenom en SÅHÄÄR stor hög med PC-best-buy-spel för 99 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts