Jump to content

vad heter spelet?

P-C
 Share

Recommended Posts

hallå hallå!

jag letar efter ett spel som jag körde ett demo på för jätte-länge sen.. det var nästan som ett plagiat av Blade Runner .. fast mycke mer avancerad

men jag vet inte vad det heter!!! ... man är nån halv-konstig-mystisk snubbe i en framtidsvärld !!

det heter night-nånting.. typ nightwish night ... NÅT!!!

snälla säg vad det heter! jag vore er EVIGT tacksamm!! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alone in the Dark: The New Nightmare PC

Jedi Knight: Dark Forces 2 PC

Knight Rider PC

Knights and Merchants PC

Knights of Honor PC

Knights of The Temple PC

Lego Creator Knights Kingdom PC

Midnight Club 2 PC

Neverwinter Nights PC

Neverwinter Nights: Hordes of the Underdark PC

Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide PC

Nightmare Creatures PC

Star Wars Jedi Knight 2: Jedi Outcast PC

Star Wars: Jedi Knight PC

Star Wars: Knights of the Old Republic PC

Vampire Night

Några spel med night

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Deus Ex? :P  :(

nej nej...

det är ett äventyrs-spel som grim fandango .. altså att man trycker sig fram med musen för att gå osv.

och karatemorfar...

nej ^_^

utspelar sig midnight racing i framtiden?

EDIT:

spelet börjar med ordet NIGHT

altså NIGHT*****

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nightlong, kanske?

jag vet inte om det stämmer in på allt du säger, men det utspelas i framtiden, man är en flintskallig sate som är en polis och spelet innehåller lite gåtor och sånt. Inget 3:e person eller så, utan man interagerar med miljön genom fasta kameror och så klickar man på de ställen som man vill gå till, eller på de objekt man vil ta upp eller använda...

Ungefär som Rosa Pantern spelen, fast lite svårare :"> Jag kommer inte riktigt ihåg det eftersom skivorna har försvunnit, och så är det lite gammalt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nightlong, kanske?

jag vet inte om det stämmer in på allt du säger, men det utspelas i framtiden, man är en flintskallig sate som är en polis och spelet innehåller lite gåtor och sånt. Inget 3:e person eller så, utan man interagerar med miljön genom fasta kameror och så klickar man på de ställen som man vill gå till, eller på de objekt man vil ta upp eller använda...

Ungefär som Rosa Pantern spelen, fast lite svårare :"> Jag kommer inte riktigt ihåg det eftersom skivorna har försvunnit, och så är det lite gammalt

det låter FANIMEJ rätt...

vet inte om han var flintis ;)

EDIT: DU HADE RÄTT!!!! :) tack tomtefar! säg till omd et är nåt jag kan göra för dig ;P

EDIT2: fan inga torrents avalible... får väl förflytta mig ut i solksnet och inhadla det imorrn... om jag inte bränner ögonen som jag gjorde förra gången ;)

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor