Crice Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Haha, jävla fjortis. Precis som folk som låtsas att deras mobiler ringer. "Åååh, vad jobbigt. Nå'n av alla mina etthundrafemtio vänner ringer"... attentionwhores. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Men oj vad du tar i Crice. t_t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Men oj vad du tar i Crice. t_t Hähä, jag vet. Sorry, var full när jag skrev det där. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Du är en bra gamma lman du Crice..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 14-åringar ska inte dricka sprit. Väx upp o skaffa dig ett liv istället. Vad gör man inte för å vara tuff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vad gör man inte för å vara tuff? Bara det att man inte är ett dugg jävla tuff... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Bara det att man inte är ett dugg jävla tuff... Många felinformerade teenisar(Hmm...©)tror det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts