luddee Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Känner ett sånt av efeter några timmar?! Kan man lura den? Hur långt efter .... känner den inte av? hjäälp! Snälla svara, inte klaga! Redigerad 12 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Snälla svara inte klaga! Du borde fixa ett kommatecken där, det kan vara svårt att veta hur du ska ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) exakt sånna som du topp3 ville jag inte ska svara (på det sättet , onödigt) Redigerad 12 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 exakt sånna som du topp3 ville jag inte ska svara (på det sättet , onödigt) Nu sårade du mig. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 fölåt... svara nu, det är kriiiiiiiiiiiiiiiiis! PS: nån som hört talas om lucia cup i friberga skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vad för blåstest? Utgår från att du menar alkoholtest, för det finns nog inte några andra blåstest. Jag vet att för en vuxen person tar det 3 timmar att bli av med en starköl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) shit märker blåstestet det då? Redigerad 12 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 märker blåstestet det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 fölåt... svara nu, det är kriiiiiiiiiiiiiiiiis! PS: nån som hört talas om lucia cup i friberga skolan? i djhlm ? antar det.. åpå friberga gården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 märker blåstestet det? När man är onykter eller när man nyss har varit onykter fast är nykter för tillfället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Är det bara jag eller är all text i denna topic fucked up? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Är det bara jag eller är all text i denna topic fucked up? Texten ser bra ut för mig iaf. kanske något med dina webläsarinställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 menar du polisens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Texten ser bra ut för mig iaf. kanske något med dina webläsarinställningar? Tänker mer på Känner ett sånt av efeter några timmar?! djhlm ? antar det.. åpå friberga gården Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) / efter / djursholm , och på, elr bara på ---- Redigerad 12 december, 2004 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 PS: nån som hört talas om lucia cup i friberga skolan? Ja. Går i mörby. Ät inte mint-tuggummi, för det ger utlsag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Tänker mer på jaha, ne så är det för mig också, är väl bara några stavfel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 jaha, ne så är det för mig också, är väl bara några stavfel. Ja såklart det är men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 14-åringar ska inte dricka sprit. Väx upp o skaffa dig ett liv istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) fölåt... svara nu, det är kriiiiiiiiiiiiiiiiis! PS: nån som hört talas om lucia cup i friberga skolan? Omg kommer du från kommunen... Schiesse Okej eftersom jag vart på lucia cup två år så kan jag säga följande... Det var aldrig någon blåskontroll... Dock om du vinglar och beter dig konstigt kommer du inte in... Har svårt att tro att du ska kunna lura testet. EDIT: 14-åringar ska inte dricka sprit. Väx upp o skaffa dig ett liv istället. Så sant... Dessutom blir du sämre bandyspelare (bevisat). Diezl Redigerad 12 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts