DaVa Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag läste mina stats igår och då såg jag: Money spend on prostituts 0. hur gör man med prostituerade för att få till det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Fixa en skyst bil, ställ dig på gatan och sitt bara i bilen... Till slut kommer en hora upp och frågar "Do you wanna have fun?" syns i vit text också. Eller nåt liknande. Sen måste du köra till ett lite avlägset ställe, nåt avstängt ställe för att det ska bli action. Du kan bara hämta upp horor på kvällar/nätter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag läste mina stats igår och då såg jag: Money spend on prostituts 0. hur gör man med prostituerade för att få till det? :'( menar du orgasm man stannar bara brevid dom o då står det: do you want a god time hooney men man BÖR ha en snygg bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 vad händer sedan då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 bilen gungar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Lamt skämt. Redigerad 7 januari, 2005 av Tommy_Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tompan Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 men man måste ju trycka åt höger oxå för att tacka ja..men man kan ju trycka vänster men då e man ju dum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Disturbed1 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag lyckas alltid förstöra det hela genom att av misstag köra på henne eller ha någon som jagar mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Just like in real life!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Och döda horan sen så får du pengarna tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 5 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Just like in real life again! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag får pengar av horan när dom har kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jo det är så när man kört Prostituions missionet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Det räcker med att stå på en gräsmatta så börjar dom. Upptäckte det i vc. Man kan stå precis brevid vägen om det är gräs där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts