Richard_I Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Du vet att den där Kermit är bara en fantasifigur den finns inte i verkligheten, kanske som docka eller nåt? Jag tänker mig dig som på din avatar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag tänker mig dig som på din avatar Men kan ni inte prata om det där på Pm eller något? Det börjar ju nästan bli småjobbigt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Där har ni det... (Har dock inte märkt nåt av det själv) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Där har ni det... (Har dock inte märkt nåt av det själv) Vad har vi där? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Där har ni det... (Har dock inte märkt nåt av det själv) Jag såg inget heller. Bara en ljus ring. Tror det bara är "solen" som lyser upp åkern men man vet aldrig...! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 har inte heller sett nåra.. bull shit med andra ord. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fg_starfox Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Inte jag heller. Hubbert var du där på dagen eller natten? ( i spelet alltså...). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag fög över där men inte nånting... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sanandreas11 Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 kan inte få upp kartan nu för jag e hos pappa och datan är inte så bra här . Men det ligger vid the farm eller leafy hallow. vart ligger leafy hallow? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2008 vart ligger leafy hallow? Innan du postar i en topic som du inte vet hur aktiv den är, titta precis ovanför det sista inlägget, så kan du se när det är skrivit. Det sista inlägget i den här topicen (innan ditt) skrevs 2004. Så du har dragit upp en väldigt gammal tråd, med en ganska onödig fråga. Sådant gillas inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2008 vart ligger leafy hallow? Är 11 i ditt namn möjligtvis din ålder? Andra tråden du drar upp nu och din andra varning pga. detta. En till och jag kommer hybernata dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts