hubbert Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Jag flög med ett plan över the farm och då såg jag UFO ringar!! jag är helt säker!!! nån annan som sett detta? EDIT:alltså på fälten. Redigerad 12 december, 2004 av hubbert Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 ne, har inte tänkt på det... som i "Signs" typ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 ne, har inte tänkt på det... som i "Signs" typ? Precis stora som f*n okså Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 har tänkt på att det borde finnas, men inte orkat bry mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 karta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Kan du märka ut det på denna karta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Fan va häftigt, ska kolla sen om jag orkar, just nu är jag i full gång med Garfield The Movie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Märk det på kartan så vi kan kolla det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Helvete vad jag får lust att lira lite GTA nu kom just hem från skolan Jag ägde alla i hockey Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Tror inget utan bild! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Helvete vad jag får lust att lira lite GTA nu kom just hem från skolan Jag ägde alla i hockey haha kan inte tänka mig dig spela hockey inte för att jag vet hur du set ut men men =D förlåt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 haha kan inte tänka mig dig spela hockey inte för att jag vet hur du set ut men men =D förlåt Jag är absolut inte en tjockis som sitter framför datorn halva dagen! Det är därfor jag äger dom i hockey! Eller tar du mig för en grön kermitgubbe?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag är absolut inte en tjockis som sitter framför datorn halva dagen! Det är därfor jag äger dom i hockey! Eller tar du mig för en grön kermitgubbe?? ja faktiskt jag tänker mig en kermit vid en ps2a det är du! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Du vet att den där Kermit är bara en fantasifigur den finns inte i verkligheten, kanske som docka eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 kan inte få upp kartan nu för jag e hos pappa och datan är inte så bra här . Men det ligger vid the farm eller leafy hallow. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 kan inte få upp kartan nu för jag e hos pappa och datan är inte så bra här . Men det ligger vid the farm eller leafy hallow. Jag flög över the farm med Hydran, stannade i luften och kollade runt lite, men såg inga "Signs" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jag flög över the farm med Hydran, stannade i luften och kollade runt lite, men såg inga "Signs" kolla vid laefy hallow då? dom ska väldigt lätta att se. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 hatar dessa nya medlemmar som enbart kommer hit och spammar och hittar på "skämt" som dom tycker ät skitroliga... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 hatar dessa nya medlemmar som enbart kommer hit och spammar och hittar på "skämt" som dom tycker ät skitroliga... Du är inte ensam Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 hatar dessa nya medlemmar som enbart kommer hit och spammar och hittar på "skämt" som dom tycker ät skitroliga... som om du är särskilts ny eller..... mitt medlem skap krasha precis innan SA släppltes så jag gjorde en ny....... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts