krille_07 Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag har kört fast i spelet...vad ska jag göra nu?? jag har klarat alla telefonuppdrag köpt allt som går att köpa....gjort alla uppdrag som man kanse på kartan...vad gör jag nu??? var finns pastor richards? var finns alex shrub??? SNÄLLA HJÄLP mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 har du klarat alla listor på sunshine autos? efter det fick jag ett uppdrag på printworks, och sen efter det ett hos lance.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag har kört fast i spelet...vad ska jag göra nu?? jag har klarat alla telefonuppdrag köpt allt som går att köpa....gjort alla uppdrag som man kanse på kartan...vad gör jag nu??? var finns pastor richards? var finns alex shrub??? SNÄLLA HJÄLP mig..... har du print works och malbu club och har du klarat båda plus alla lance vance uppdrag ? om inte gör det så ringer dom om det inte gör det leta efter marknader som du kan köpa som du inte har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 har du klarat alla listor på sunshine autos? efter det fick jag ett uppdrag på printworks, och sen efter det ett hos lance.. man behöver bara göra första listan på sun´shineautos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Vadå marknader??? när ringer dom från print works? jag har inte gjort några uppdrag "FÖR" Lance Vance utan bara "MED" honom.....hur gör man hans uppdrag då???? måste jag köpa allt som går att köpa?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 för att få 100% måste du köpa allt som går att köpa givetvis.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts