Mikolan Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hehe, MacGyver, snubben som kunde göra en bomb av ett tuggummi och en tandpetare =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 McGyver, Knight Raider o miami vice är ju bara bäst måste erkänna att jag har sett miami vice på senaste år inte när det var då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 McGyver = Gay (men väldigt fiffig ) Miami Vice = The shit, jävligt bra program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 McGyver var min barnndomshjälte, han kunde göra handgranater av kottar!! Kottar och kåda om jag kommer ihåg rätt haha.. han var bäst. On topic: grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Knight rider...Gode gud jag växte upp med den serien. Nu tycker jag att det är skit men sprola...Hmm skulle vara coolt om det fans en knightrider bil i SA Jag med Så grym den bilen var asså! Kit Det sägs ju att det skulle komma en film som heter Knight rider, men inte med David Hasselhoff i huvudrollen.. Det skulle ha varit ballt.. Och att den pratade... Grymt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts