vinnecool Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Yes! Jag fick mitt playstation att funka igen, UTAN att köpa rengöringsskivor eller andra saker. Jag bara öppnade den, smorde in "stången" där lasern åker och skruvade ihop den igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 nice job mcgyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Tack gud! vad är mcgyver? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hahahah mcgyver är snubben som fixar saker gammal 80tals serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 ah, haha! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Med tanke att 95% är under 10år (iaf om man kollar deras betende) så vet ingen vem han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 mcgyver är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag är 16... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hahahah mcgyver är snubben som fixar saker gammal 80tals serie Jag kommer ihåg den serien, haha Den var kul ett par avsnitt, sen tröttnade jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 McGyver rockade fett asså. Växte man ju upp på den där snubben, A-Team och Knightrider. Fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 McGyver rockade fett asså. Växte man ju upp på den där snubben, A-Team och Knightrider. Fett. Knightrider var ju bäst. Vill att det ska börja gå igen. David Hasselhoff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pubisboy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 McGyver var min barnndomshjälte, han kunde göra handgranater av kottar!! "smorde in stången" hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Knightrider var ju bäst. Vill att det ska börja gå igen. David Hasselhoff Knight rider...Gode gud jag växte upp med den serien. Nu tycker jag att det är skit men sprola...Hmm skulle vara coolt om det fans en knightrider bil i SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) ( Pubisboy Posted on Dec 12 2004, 17:07) McGyver var min barnndomshjälte, han kunde göra handgranater av kottar!! biggrin.gif "smorde in stången" hihi stuart.gif "smorde in stången..." hehe tänkte inte på vad jag sa... Redigerad 12 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 ni glömde airwolf airwolf och a-team var bäst men mcgyver och night rider kom inte långt efter gjorde inte macgyver en helikopter av en tvättmasking lite brädor och en metall stång en gång (naturligtvis med hjälp av hans schweisiska arme kniv :-P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Förlåt om jag avbryter er lilla konversation men går ni inte lite off topic? Förresten ROCKADE knight rider. Den bilen ska Ryder köra! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Att inte veta vem macgyver är lika illa som att inte sett Miami Vice eller Knight Rider eller kanske Brown Thunder xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har inte sett nått av det ni snackar om. Och jag är inte under 10 år för det. Ni kanske ska hålla er till topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 McGyver äger.. knight rider e sämst. men hjag har aldrig fått en chans att ta till mig miami vice.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Måste bara säga detta, Power Rangers och Airwolf ägde i mina ögon på den tiden sen kom Knight Rider och McGyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts