Drewek Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 när jag rånade ett hus så tog jag massa saker 2tv och en stereo men jag fick inga pengar varför??? och sen en rolig sak som hände när jag rånade jag gick in i ett ballas hus och där satt dom och spelade TV-spel och började och slå mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hur rånar man??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 när du har grejerna i din lastbil måste du köra dem till ett garage som är utmärkt på kartan, där får du pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 okej tack så mycket CappachinoTheGreat NU SKA DET RÅNAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Lämnade du sakerna i garaget(lock-up)? för det måste man EDIT: CappachinoTheGreat hann före Redigerad 12 december, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 när jag rånade ett hus så tog jag massa saker 2tv och en stereo men jag fick inga pengar varför??? och sen en rolig sak som hände när jag rånade jag gick in i ett ballas hus och där satt dom och spelade TV-spel och började och slå mig I husen nära Santa Maria beach eller vad stranden heter... I de husen sitter de alltid Ballas och spelar, sen är de typ alltid vakna och börjar skjuta efter en så fort man går in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Butcher Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Kan man åka upp till exempelvis Winewood eller va det heter och råna mer exlusiva hus?? Jag har mest hållt till i dom mer fattiga kvarteren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hur mycket pengar får man vid ett rån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Kan man åka upp till exempelvis Winewood eller va det heter och råna mer exlusiva hus?? Jag har mest hållt till i dom mer fattiga kvarteren... ja det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hur mycket pengar får man vid ett rån? Väldigt lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Att råna räknas som ett mission. Man måste komma upp i ett sammanlagt värde av 10.000 för att få mission passed. Detta måste göras för att man ska få tillgång till 100%. Kanske gammal fakta men värt att veta. Ville bara säga detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Att råna räknas som ett mission. Man måste komma upp i ett sammanlagt värde av 10.000 för att få mission passed. Detta måste göras för att man ska få tillgång till 100%. Kanske gammal fakta men värt att veta. Ville bara säga detta. Är du seriös?!?! Det visste fan inte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freedde87 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har 100% och jag har inte rånat något efter uppdraget som man ska råna en snubbe i, om ni vet vad jag menar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts