leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har ett playstation 2 med 2 handkontroller, ett minneskort, ett vertikalställ, 2 rgb kablar, ena för bättre bild. Det är chippat med Ripper 2 Gold. Du får med 6 spel. Men kan också få 3 st extra valfria spel/filmer. pris: bud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Säg ett pris istället tack. Varför ska du sälja överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Varför vill alla sälja sina ps2er nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Anledningen till att jag säljer det, är för att jag ska snart köpa en moped. Då behöver jag lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hatkoff Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 byter mot en xbox 2 handkontroller 3 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 byter mot en xbox 2 handkontroller 3 spel. Eftersom att han behövde pengar så tror jag inte att han vill byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hatkoff Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Xbox är dyrare än ps2, använd hjärnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Xbox är dyrare än ps2, använd hjärnan. Jag använder hjärnan, om du försökte vara rolig där så var du faktiskt inte det.. Och du behöver inte bli otrevlig.. Och hans ps2 är dyrare eftersom att det är chippad osv.. Redigerad 12 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag byter inte, jag behöver pengar, och din kan inte va så mkt dyrare pga att ja utrustat den med chip o skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts