bastard Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har då två eller tre uppdrag kvar. Los Desperados, End of the line och Robbing the bank at Caligulas.. Jag ligger på Los Desperados, och vissa säger att man ska rekrytera medlemmar med pilen, vissa med den här spaken.. Och det är såhär, att jag inte kan spela GTA på en HEL vecka nu ;/ Jävligt irriterande, för jag vill bara klara de uppdragen, sen är jag klar liksom.. Men jag har mest svårt med Los Desperados, för jag inte vet hur man ska rekrytera sina medlemmar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 du går fram till dom och siktar på dom utan vapen. Sedan trycker du upp på handkontrollen. Gör du rätt står det att du har ett starkare gäng simpel as that! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har då två eller tre uppdrag kvar. Los Desperados, End of the line och Robbing the bank at Caligulas.. Jag ligger på Los Desperados, och vissa säger att man ska rekrytera medlemmar med pilen, vissa med den här spaken.. Och det är såhär, att jag inte kan spela GTA på en HEL vecka nu ;/ Jävligt irriterande, för jag vill bara klara de uppdragen, sen är jag klar liksom.. Men jag har mest svårt med Los Desperados, för jag inte vet hur man ska rekrytera sina medlemmar.. LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 man kan sikta på dom med vapen oxå. man ska för övrigt trycka på denna knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 man kan sikta på dom med vapen oxå. man ska för övrigt trycka på denna knapp Jaha, tack så mycket! Jag tryckte på den andra ;/ Det gick inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 du går fram till dom och siktar på dom utan vapen. Sedan trycker du upp på handkontrollen. Gör du rätt står det att du har ett starkare gäng simpel as that! Hur kan man sikta på dom UTAN vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 LOL Vad skrattar du åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hur kan man sikta på dom UTAN vapen? man väljer Fist och trycker in R1 men man kan använda villket vapen som helst, som har atoaim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 man väljer Fist och trycker in R1 men man kan använda villket vapen som helst, som har atoaim Ja, jag tänkte väl att det var knytnäven som inte var något vapen, fast det är det ju.. Har knytnävar autoaim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts