Spectre Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag tror du tar fel på stad. är den staden du snackar om staden där *SPOILER* man dödar pulaski Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 aldrig tänkt på det men måste gå dit och kolla då intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag tror du tar fel på stad. är den staden du snackar om staden där *SPOILER* man dödar pulaski Nix jag pratar om den staden som alla andra. Där soldaterna säg höras om natten. Hade varit sjukt ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 UFOn finns! Såg ett igår vid mt: Chiliad. Baren vid The Big Ear finns det en karta där UFOn har setts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Nix jag pratar om den staden som alla andra. Där soldaterna säg höras om natten. Hade varit sjukt ball. jag tror du pratar om bla bla bla diablo kom inte ihåg va den hette men nåt me diablo. det låter som den stan på din beskrivnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 jag tror du pratar om bla bla bla diablo kom inte ihåg va den hette men nåt me diablo. det låter som den stan på din beskrivnig Det finns faktiskt en kykogård i Las Barrancas också, men det kanske inte folk har uppmärksammat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Jag kommer ihåg när jag skaffade SA, då trodde inte jag att det skulle vara så mycket konstiga saker här nu blir man nästan rädd, bara skoja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 (redigerad) på en bro mellan san fierro coh los santos broen närmast flygpaltsen i san fierro på den broen då jag körde over den en 03.00 05.00 stanade en lysande boll ovanför bilen jag steg ur och den började förfölja mig först när jag hoppade in i bilen och körde av bron försvann den kan det ha varir ufo? [edit] visste inte ny på sa Sorry Redigerad 20 december, 2004 av pip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 på en bro mellan san fierro coh los santos broen närmast flygpaltsen i san fierro på den broen då jag körde over den en 03.00 05.00 stanade en lysande boll ovanför bilen jag steg ur och den började förfölja mig först när jag hoppade in i bilen och körde av bron försvann den kan det ha varir ufo? det - o n00barnas konung - betyder att du ska ta ett foto på den me kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Kartan på Lil' probe inn är en karta över övernaturliga saker och inte var man kan se ufon... Jag såg ett ufo på den övergivna flygplatsen och det är ingen plupp på kartan där. Det sitter en plupp på "The panopticon" (eller hur de nu stavas) där man kan se Leatherface och det sitter en där man kan se spökbilarna, och en vid the big ear. Men de andra plupparna vet jag inte vad det är för övernaturliga saker vid. Men sitter det inte en plupp vid det där övergivna köpcentret mitt i öknen? Är inte riktigt säker. Kan ju vara en bra idé att kolla runt lite på platserna på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 20 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Kartan på Lil' probe inn är en karta över övernaturliga saker och inte var man kan se ufon... Sådär, nu har jag fixat det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Sådär, nu har jag fixat det Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Det finns faktiskt en kykogård i Las Barrancas också, men det kanske inte folk har uppmärksammat? Jag har hittat en kyrkogård ute vid palomino crek eller nånstans däromkring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ryda Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 När ser man UFO:n? På dagen eller natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 21 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 När ser man UFO:n? På dagen eller natten? På natten skulle jag tro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts