Jump to content

Övernaturliga saker (rykten)

Share

Recommended Posts

på en bro mellan san fierro coh los santos broen närmast flygpaltsen i san fierro på den broen då jag körde over den en 03.00 05.00 stanade en lysande boll ovanför bilen jag steg ur och den började förfölja mig först när jag hoppade in i bilen och körde av bron försvann den kan det ha varir ufo? ;)

[edit] visste inte ny på sa Sorry

Redigerad av pip
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

på en bro mellan san fierro coh los santos broen närmast flygpaltsen i san fierro på den broen då jag körde over den en 03.00 05.00 stanade en lysande boll ovanför bilen jag steg ur och den började förfölja mig först när jag hoppade in i bilen och körde av bron försvann den kan det ha varir ufo? ;)

det - o n00barnas konung - betyder att du ska ta ett foto på den me kameran

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kartan på Lil' probe inn är en karta över övernaturliga saker och inte var man kan se ufon... Jag såg ett ufo på den övergivna flygplatsen och det är ingen plupp på kartan där. Det sitter en plupp på "The panopticon" (eller hur de nu stavas) där man kan se Leatherface och det sitter en där man kan se spökbilarna, och en vid the big ear. Men de andra plupparna vet jag inte vad det är för övernaturliga saker vid. Men sitter det inte en plupp vid det där övergivna köpcentret mitt i öknen? Är inte riktigt säker. Kan ju vara en bra idé att kolla runt lite på platserna på kartan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor