power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Vet inte om någon redan har gjort en sådan här, men jag gjorde iaf en karta som visar var folk har sett olika "övernaturliga" saker. Jag påstår inte att allt stämmer jag har bara slängt ihop den på skoj för att underlätta i letandet efter "övernaturliga" fenomen i SA. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Karta-fixa.jpg a1. "The Panopticon": Här säger folk att dom har sett/hört leatherface. a2. "Mt. Chiliad" Tydligen det ställe där det händer mest övernaturliga saker, grön dimma, mystiska ljus, krashande flygplan och en Van som hoppar ner för stupet. a3. "Back O' beyond" Här finns spökbilarna som är det vanligaste fenomenet, trasiga bilar utan förare som rullar ner för kullen. a4. "Las Barrancas" Någon (R*) har sagt att det ska finnas en spökarmé som går igen här vid midnatt! a5. "Green Palms" Någon hade tydligen sett ett stealthplan flyga här a6. "Bayside Marina" På stranden här finns det en "spökvävare", precis som med spökbilarna saknar den förare och sjunker när den åkt en bit ut i vattnet a7. "The Sherman Dam" Flygplan har en tendens att krasha ofta här a8. "Las brujas" aka. Spökstaden: Här ska det tydligen finnas ett övernaturligt fenomen, men ingen vet vad? a9. "The Big Ear" Flyger man i närheten av den stora parabolen ska "Radio X" eller "WCTR" tydligen tas över av någon konstig snubbe som snackar om utomjordingar? (spelar kanske inte någon roll vilken kanal, men dom som har hört det säger att dom hörde det på "Radio X" och nu också "WCTR" Det finns också en snubbe i svart rock och cowboy kläder som dyker upp här ibland och pratar om att "dom vet".Lyssna på vad han säger här! a10. "Lil' Probe Inn" En liten bar i öknen, här finns en karta över övernaturliga platser/fenomen a11. "Fishers Lagoon" Ute på bryggan här står det en övergiven rullstol, någon har tydligen hört röster ifrån ett spöke här a12. "The Johnson House" Någon har sett CJ's mom's spöke här, men många betvivlar på att det är sant, vilket jag också tror [edit] a13. "Flint County" Kanske inte så övernaturligt, men här står iaf en fotgängare med en kamera och fotograferar? (finns även en monstertruck här för den som vill ha en) [edit2] a14. "Shady Creeks" Här är det någon som har sett ett stort föremål åka uppför en backe och försvinna i skogen Andra Övernaturliga saker: Bigfoot, har setts lite här och var men mest runt "Flint county" har ingen aning om det stämmer Spöktåget, ett genomskinligt tåg? UFOn, har setts lite överallt nästan överallt i hela SA Sen finns det skolan där en massa elever knarkade sig till döds (Berättade R*). Sydvästra hörnet av LV. (Har varit dit, men hittade inget speciellt där, men vem vet, det kanske finns något spännande där också?) Vet inte om detta hjälpte men iaf... Saknas något på kartan så säg till så jag kan hålla kartan uppdaterad.. Redigerad 20 december, 2004 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fisken_91 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 bra gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Får jag bara säga att åt minstonde för mig så var det inte Radio X som 'togs över'. Jag lyssnade på WCTR och körde förbi där, då ringde det någon med en lätt creepy röst som snackade något om aliens. Kan vara det som menas - kanske bara var go timing. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Min polares polare har en bild (i spelet) på bigfoot. Han såg den vit Mt. Chiliad. Har inte sett bilden men ska fråga om han kan fixa kort på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Får jag bara säga att åt minstonde för mig så var det inte Radio X som 'togs över'. Jag lyssnade på WCTR och körde förbi där, då ringde det någon med en lätt creepy röst som snackade något om aliens. Kan vara det som menas - kanske bara var go timing. Bara tillfälle, den rösten ringer inn lite då o då om man kan säga så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har hört CJ's morsa ett par ggr. Räknas det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har hört CJ's morsa ett par ggr. Räknas det? Vart har du hört henne då? Och hur vet du att det är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Jätte bra gjort att kartlägga allt. Uppskattar det. Sen finns det skolan där en massa elever knarkade sig till döds (Berättade R*). Sydvästra hörnet av LV. Där ett av märkena på UFO kartan finns. Redigerad 13 december, 2004 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Jätte bra gjort att kartlägga allt. Uppskattar det. Sen finns det skolan där en massa elever knarkade sig till döds (Berättade R*). Sydvästra hörnet av LV. Där ett av märkena på UFO kartan finns. No probs m8! Finns det? Har inte jag hört talas om förut, men jag får väl märka ut det på kartan när jag kommer hem ifrån skolan. Trevligt med lite ny info, tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 När berättade R* det då? Hoppas det spökar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Nytt Easter Egg? I was running around on the San Fierro beach. Then i found the Bandito, i where real happy coz i never found one before. I wanted to try it in some rough terrain so i drove to Angel Pine, Whetstone. I begun racing around. When i was in Shady Creeks i took i U- turn, and that's when i saw it. It was a object moving upp a hill. First i thought it was just a plane that crashed, but then i saw it had wheels and was very look a' like the Monster Truck. I drove after it, but it was gone. I didn't belive at first. I looked att the status, it was friday 00.54. And it was full moon! Maybe strange things really appear during full moon.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 När berättade R* det då? Hoppas det spökar där I mailet som de sänder till alla som skriver till dem och frågar om hemligheter i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det är i Las Barancas, och inte i Fort Carson, man skall kunna höra "Spökkavaleriet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Nytt Easter Egg? Har jag redan tagit med Redigerad 13 december, 2004 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Det är i Las Barancas, och inte i Fort Carson, man skall kunna höra "Spökkavaleriet". Aha! Tackar, får ta och ändra på det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thibo Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Tjo jag har också hört cs'js morsa, hon snacka om någon mixer eller matberedare, jag kan tänka mig att det är den någon snor när det blir uppror i staden. jag var i köket längst in i högra hörnet om ni kanske kan höra det där man blev kåt på hennes röst hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det är i Las Barancas, och inte i Fort Carson, man skall kunna höra "Spökkavaleriet". Oj oj, det är det ja. Bra att du klarade upp det där. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) Någon som har hört den här armén??? Stog på kyrkogården precis nedanför monumentet 4 nätter i rad och hörde inte ett knyst. Var finns den kartan du hittade den informationen? Redigerad 16 december, 2004 av Gebban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 i las barancas fionns ingen kyrkogård. Det finns ruiner där det är det ända mystiska där. Men jag har inte varit där nå på kvällen så jag hvet inte om man kan höra eller ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gebban Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) i las barancas fionns ingen kyrkogård. Det finns ruiner där det är det ända mystiska där. Men jag har inte varit där nå på kvällen så jag hvet inte om man kan höra eller ej. Finns där ingen kyrkogård? Jag är berädd att slå vad hur mycket som helst om det... Va inte så överlägsen om du inte vet vad du snackar om. För att hitta den behöver du bara gå rakt ner från ruinerna och mot den förfallne kyrkan som du kan se från ruinerna. Innan du kommer fram till kyrkan kommer du ram till en sån båge man kan gå under. Bakom den finns ett litet fält med sand. På bågen står det cemetery. Och vad jag vet så betyder cemetery - kyrkogård, begravningsplats... Redigerad 16 december, 2004 av Gebban Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts