Mr. V Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Hur delar man ut glassarna? Det kommer några och så får de pilar över sig men hur säljer man glassarna till dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Vänta till dom kommer fram till glassbilen, sen så står dom där en liten stund sen så har du sålt till dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Man säljer ju inte glass........man säljer "glass" om ni fattar vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Man säljer ju inte glass........man säljer "glass" om ni fattar vad jag menar Nä inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Som tanten säger i början, de är inte glass de säljer, de är droger. Annars vore du skumt att polisen blev sne på en för man sålde man hederliga glassar en soliga dag i Vice City. Så... är du säker på att du får på glasslåten som gör att de kommer fram till dig? Tryck R3 för att få ner den. Sen stannar du till när du ser personer längs vägen, när du står stilla kommer de fram till dig och handlar av dig. Jag rekomenderar hamnen, där går de ganska snabbt. Sälj över 100 glassar (gjorde jag men en del säger 50 så de kanske är det...) och du har klarat Cherry Pops och får $2000 per dag där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts