BroDD Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 förut när ja logga in, så fick ja välja om gtasajten skulle komma ihåg mig så ja slapp logga in varje gång, o de funkade... men nu när ja går in på forumet, måste ja logga in varje gång, även om ja väljer "kom ihåg mig" varför? de e drygt *lat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) SLuta ta bort alla cookies då. Problemet är du tar bort cookies. Med t.e.x. Ad-aware. Där sparas information, som inloggninginfo. Redigerad 12 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) SLuta ta bort alla cookies då. tar inte bort cookies... vet du inte va problemet e? Redigerad 12 december, 2004 av Gilded_C_unt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Ni, er brandvägg eller er webbläsare tar bort kakorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Ni, er brandvägg eller er webbläsare tar bort kakorna. har ej brandväg o ja tar inte bort dom... o de har ju funkat förut... hmm.. men nu verkar de funka... tror ja, o hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts