PETsson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Tjena! Räknas "More wanted level" och/eller "Commit suicide" som fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 kolla i statsen efter att du har slagit in fusken. och jag tror nog att de räknas som fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ja dom räknas väl som fusk, fast inte några fuskiga fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Är det ingen annan som kan kolla? Jag sitter i en lite knivig situation... (Läs min andra topic "Unlimited fall") Vore skitschysst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 det räknas som fusk! Belive me i know och att jag testade det för din skull! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 det räknas som fusk! Belive me i know och att jag testade det för din skull! Fan också... Jag kan ju alltid vänta en timme, och sedan fuska... Nackdelen är bara att jag ska jobba imorrn... Tack förresten! Jag är skyldig dig en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Fan också... Jag kan ju alltid vänta en timme, och sedan fuska... Nackdelen är bara att jag ska jobba imorrn... Tack förresten! Jag är skyldig dig en... Jo du kan ju bara låta den stå tills du dör, så spawnas du vid närmaste sjukhus ju? dont even think about it m8 Redigerad 12 december, 2004 av deamon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jo du kan ju bara låta den stå tills du dör, så spawnas du vid närmaste sjukhus ju? dont even think about it m8 OK... Skyll dig själv, m8! (Är inte M8 ett mått på skruvar?) Jag har fallit sen tio minuter innan jag startade topicen, ännu inte död; livmätaren bliknar och har gjort den i tjugo minuter nu... Verkar rätt hopplöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 OK... Skyll dig själv, m8! (Är inte M8 ett mått på skruvar?) Jag har fallit sen tio minuter innan jag startade topicen, ännu inte död; livmätaren bliknar och har gjort den i tjugo minuter nu... Verkar rätt hopplöst... Hahaha M8 - lyssna på ljudet när du uttalar det. Mate - Polare Eller hur fan tänker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag tror att du tänker rätt Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Hahaha M8 - lyssna på ljudet när du uttalar det. Mate - Polare Eller hur fan tänker jag... Om man uttalar det på svenska blir det måtta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 PETson. OK... Skyll dig själv, m8! Menar du att det är skyll dig själv måtta, eller skyll dig själv mate. ~ polarn´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 PETson. OK... Skyll dig själv, m8! Menar du att det är skyll dig själv måtta, eller skyll dig själv mate. ~ polarn´ Jojo. Jag bara påpeka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts