51:an Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Nån som vet ett snabbt sätt att tjäna mycke pengar snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 hunter mission Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Om jag har köpt boat yard. tjänar jag pengar på det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Du kommer tjäna pengar när du är färdig med uppdraget där. Jag tror det är 2000 om dagen . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 sunshine autos då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Ja, jag tror att det är så med alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 men vad är missionet på sunshine autos då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Jag tror att det är Street Race men det kan också vara att samla alla bilar . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 7 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Glassbilen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Dela ut 50 glassar utan att gå ur bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Boatyard och Cherry Pops (glassbilen) är inte så bra om de är pengar du är ute efter.... Fixa Malibu Club först, den ger dig $10 000 per dag. Andra bra är Printwork och Filmstudion. Fast streetrace på Sunshine Auto ger ju de också ganska snabba pengar, om du klarar racen vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 7 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2002 Boatyard och Cherry Pops (glassbilen) är inte så bra om de är pengar du är ute efter.... Fixa Malibu Club först, den ger dig $10 000 per dag. Andra bra är Printwork och Filmstudion. Fast streetrace på Sunshine Auto ger ju de också ganska snabba pengar, om du klarar racen vill säga man får 9.000$ utan för sunshine autos om man klarar alla fyra listor och street race den längsta banna får man 40.000$ om man vinner så raca på och leta bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts