skaeG Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Hej! Jag har ps2 och jag har gta SA... min kompis fick playstation2 igår och han fick väldigt många spel.. Men han har spelat dator , och nästan aldrig kört ps2... Jag har för mig att man kan köpa mus och tangentbord till ps2 men jag vet ej om jag har fel. Kan nån bäkrefta att man kan göra det och i så fall visa nån sida eller nånting , det skulle vara sjysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag tror han får vänja sig vid kontrollen... varför köpte han tv-spel om han ändå vill ha tangentbord o mus?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag tror han får vänja sig vid kontrollen... varför köpte han tv-spel om han ändå vill ha tangentbord o mus?! VAD TROR DU !??!?!? SA SÅKLART xDDDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jag tror han får vänja sig vid kontrollen... varför köpte han tv-spel om han ändå vill ha tangentbord o mus?! 1. Lek inte smart 2. Lär dig läsa 3. Läs NOGA innan du skiver HAN FICK SITT PS2 AV EN SLÄKTING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är en sådan här han behöver. http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är en sådan här han behöver. http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 Japp men rätt dyra faktsikt tycker jag 549 spänn för en liten grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är en sådan här han behöver. http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Det är en sådan här han behöver. http://chipper.se/index.php?main_page=prod...products_id=159 Har du vart inne i den affären i Örebro!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 1. Lek inte smart 2. Lär dig läsa 3. Läs NOGA innan du skiver HAN FICK SITT PS2 AV EN SLÄKTING Skön attityd.. har du hört talas om goggle ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Bätre om han vänger sig vid kontrollen i stället för att slössa pengar på mus och tangentbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Men funkar det verkligen till SA då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Skön attityd.. har du hört talas om goggle ? Har aldrig hört talas om goggle, men google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 men det var väll inga usb portar på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 men det var väll inga usb portar på den? ne tror man kopplar in den dära man kopplari n vanliga dosan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) GAME har mus(och kanske tangentbord) musen kostar nog 99kr tangentbordet vet jag inte Redigerad 12 december, 2004 av grand theft auto 1,2,3,vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts