PETsson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Tjenare, GTA-freaks! Jag har råkat ut för en rejält jobbig bugg; jag hoppade ner i vattnet från kanske tio meter upp på en klippa... Nu "faller" CJ i all oändlighet... Nån som vet hur man fixar buggen utan att använda fusk? (Commit suicide eller More wanted level) Jag är under vattnet, men eftersom att spelet verkar tro att jag är i luften, kan jag andas... (Kan inte heller fälla ut fallskärmen) EDIT: Jag har tagit ungefär 20 ostron sen jag sparade senast... Vill inte gärna starta om... :/ Redigerad 11 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Kasta granater om du har och ställdej nära dom... Eller så kan du ju gå runt i vattnet tills du hittar nånstans där du kan gå up på land... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Men jag faller... Kan inte använda vapen... Bara byta till olika vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om du väntar ett tag så börjar du ju att förlora liv för att du inte äter. Men det går nog snabbare att starta om och hämta alla ostron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Om du väntar ett tag så börjar du ju att förlora liv för att du inte äter. Men det går nog snabbare att starta om och hämta alla ostron. Kom just på att jag inte kan äta när jag faller, men du hann före... Snart förlorar jag ett 'hood... Ballas igen... EDIT: Jag tänker INTE starta om... EDIT 2: Äntligen börjar jag känna mig hungrig... Redigerad 11 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 :/ Nån som vet hur länge man klarar sig utan att äta, efter att meddelandet har poppat upp? (Antar att det har med ens fett att göra, men jag hade inget fett när jag började falla...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Då jag gjorde gångområds glitchen så förlorade allt i muskler (tog väll nån timme tills det försvann). Sen så tog det väll en timme till att förlora all hp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Då jag gjorde gångområds glitchen så förlorade allt i muskler (tog väll nån timme tills det försvann). Sen så tog det väll en timme till att förlora all hp... OK... Tack för svaret! Bara 45 minuter kvar, i så fall... (Dumma R* att varna så tidigt...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hehe ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) 15% liv kvar... EDIT: 5%... Redigerad 11 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 hände mig me. fast då var det uppe vig båtskolan. hadde precis klarat 4 5 guld Fick så jävla damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 alla får så många buggar o skit jag har inte fått en ENDA jädra bugg grej och har aldrig laggat upp sig ´hehe , antar att jag har tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 har du slutat falla en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 har du slutat falla en? Haha! Nej, jag stängde av 01:32 eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts