Azore Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 VEM är det som har denna IP: 217.209.156.120?? Personen med den IPn har försökt att byta lösenord för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 vadå troru nån svarar på de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Skulle rekommendera dig att prata med någon mod - antagligen är Hult den bästa att prata med, eftersom han är root admin. Om någon vet så är det han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 VEM är det som har denna IP: 217.209.156.120?? Personen med den IPn har försökt att byta lösenord för mig.. Någon som har Telia ADSL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Skulle rekommendera dig att prata med någon mod - antagligen är Hult den bästa att prata med, eftersom han är root admin. Om någon vet så är det han. Okej, tack det ska jag göra! Men självklart lämnas ju inte IP:n oanmäld!! Kan ju även göra mycket annat kul med en IP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts