bastard Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Om det är någon som ser på James Bond på Kanal 5, så kan jag säga att dom nämnde San Andreas sjön, och San Andreas i någon mening, kommer inte ihåg vilken.. Fast filmen utspelar sig i San Franscisco = San Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Vad var det för film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 dom kanske menade staden san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nej dom sa San Andreas sjön.. skulle knappast tro det handlade om gta på nått sätt... skreiv i allmänt gta snack eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det finns ingen stad som heter San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det finns ingen stad som heter San Andreas jo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nej... Faktiskt inte ens i spelet... Det är delstaten som heter San Andreas... Vad hette filmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Såg det just, det var ju inget ostron på den där skyskrapan i SF konstigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
007 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Bond Filmen hette "Levande Måltavla" från 1985 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 View to a kill på engelska... Levande måltavla har jag för mig att det var på svenska. Löjlig översättning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ska kolla på den senare. Har alla filmerna så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Nej dom sa San Andreas sjön.. skulle knappast tro det handlade om gta på nått sätt... skreiv i allmänt gta snack eller nått Hehe, men dom nämnde San Andreas sjön och San Andreas förkastningen var det.. Äsch, jag skrev det här nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jo nu när du säger det så kom jag också på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jo nu när du säger det så kom jag också på de Yepp, sen visade dom Golden Gate bron (tror jag?) på slutet, som finns på väg mot LV.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag har efter samrådan med min advokat bestämt mig för att flytta tråden till "Film, musik, grafik" forumet för vidare snack om James Bond! *Flytt pågår, återkom på Måndag.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Men seriöst? Ni är bra roliga ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 A view to a kill borde ha namnet "Ur dödlig synvinkel" son svensk översättning enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 A view to a kill borde ha namnet "Ur dödlig synvinkel" son svensk översättning enligt mig Det är väll det den heter på svenska?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 För övrigt skulle jag inte tro att den har någonting alls med Gta SA att göra eftersom det troligtvis inte existerade någon spelidé på ett sådant spel -85. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts