Wild_hawk Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 (redigerad) jag håller med spelet suger!! jag fick det i morse!! Redigerad 24 december, 2002 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 det är väl bara att vänja sig vid kontrollerna så bilr det nog roligare sen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 24 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2002 du hade rätt! spelet blev roligare nu när jag hade lärt mig det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ultras Skrivet 25 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2002 du hade rätt! spelet blev roligare nu när jag hade lärt mig det!! Kan du inte berätta lite om det? Vad man ska göra o så...har hört att det är jävligt svårt, stämmer det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 det är en av dom bästa spelen jag lirat...förlås att jag drog upp den igen men den va intressant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Kanske om det kommer till PC... håller me!! Redigerad 17 juni, 2003 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 25 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2003 har hört att getaway har en JÄ*ligt dålig styrning...stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 har hört att getaway har en JÄ*ligt dålig styrning...stämmer det??? man har ju hört det... jag som nu är en stolt ähare av spelet kan ju säja att jag inte tycker så... kanske lite annorlunda än Gta spelens... men inget fel på den... men observera att jag inte kört spelet på typ 3 månader.. (fy va jag längtar efter min Ps2:a maskin... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 man har ju hört det... jag som nu är en stolt ähare av spelet kan ju säja att jag inte tycker så... kanske lite annorlunda än Gta spelens... men inget fel på den... men observera att jag inte kört spelet på typ 3 månader.. (fy va jag längtar efter min Ps2:a maskin... ) vart har du den då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 30 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2003 vart har du den då??? nu äntligen är den hemma !! skall rocka med Saabarna ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 TG2 ska komma! Wohoooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 (redigerad) TG2 ska komma! Wohoooo va ska de??? f*n va bra... när? Redigerad 1 juli, 2003 av SAAB Lover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 ja lånade det för ett tag sen.. fast ja tycker det var för jobbiga kontroller så ja la ner med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 va ska de??? f*n va bra... när??? Någon gång nästa år.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Någon gång nästa år.. hoppas dom började med 2:an samtidigt som ettan... i så falla kommer spelet vara ganska så buggfritt... men köpa det skall jag lungt göra... och har nån httat mr Shotgun i Free Roaming än ? få snart knas ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 Någon gång nästa år.. ska köpa det defenitivt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts