Jacker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 För de flesta som spelat SA är detta "old news". Men för alla som väntar till PC- verisionen kan götta sig med denna info. I SA så bekäraftas det att han heter.... Claude! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Catalina säger aldrig att han heter Claude utan personen som hon har sex med heter Claude. Dom kallar huvudpersonen i gta 3 för Mute. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Catalina säger aldrig att han heter Claude utan personen som hon har sex med heter Claude. Dom kallar huvudpersonen i gta 3 för Mute. Men fattar du inte att det är honom hon menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Men fattar du inte att det är honom hon menar. Må så vara, men det är inte "bekräftat"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Ärligt så vill jag inte tro att huvudpersonen i gta 3 har något namn men om du kan få skriftligt bevis från Rockstar att det är han hon menar så tror jag på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
little.lunatic Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 I GTA3 kallas han vid ett tillfälle för Fido, pga att han anses vara Leones "lapdog". Tvivlar på att detta är hans riktiga namn dock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag tror personligen att rockstar aldrig kommer att säga sanningen. Vi kommer nog att speckulera långt fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Han heter Joey de har jag hört på flera säkra ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Han heter Joey de har jag hört på flera säkra ställen Joey är en snubbe man gör uppdrag hos på GTAIII Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Han heter Joey de har jag hört på flera säkra ställen Haha jo just de. Har du spelat det? En av dom första uppdrags snubbarna man får heter Joey och råkar vara en bilmek, som är "tillsammans" med horan Misty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Hette han inte joey eller joe? CLaude passar honom inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 (redigerad) Hon ringer ju pch säger följande en gång åxå:hello claude i just wanted to say how much i love you och så inte har dem sex inte för mig iallafall Men det finns inget som säger att det måste vara han som hon pratar om. Redigerad 26 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Alla som har spelat SA och har en IQ över 80 ungefär förstår att han heter Claude. Men det finns inget som säger att det måste vara han som hon pratar om. Jo, det är hennes pojkvän, därför är det antagligen honom hon pratar om. Redigerad 26 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Teurastaja Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Tja, höh, jag e sent ute men om ni läser på följande sidor, www.gta-3.com, gta3.com, rockstars sida och take2´s sida så framkommer det att det är nåt långt jävla namn som jag inte kan stava (enligt tyskarna iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag vet att de finns en bilmekare som heter Joey, men huvudkaraktären heter också så! Iaf enligt PC Gamer bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Man lär väl aldrig få reda på det av honom iaf pga att han är stum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Han får väl heta vad spelarna döper han till... El Snurro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Jag tror att man fick reda på hans namn som en belöning för att man klarat story-läget på SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2005 Thats wrong.. Dt enda man får veta är att han tydligen ALLTID har sina fula byxor och jacka... T.o.m i Wu Zi Mu och Farewell my love har han samma bil fastän jag gjorde rabarbersylt av den innan loppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2005 MEN HALLÅ! Ordet MUTE betyder ju STUM på engelska Han kan ju inte heta stum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts