Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Bara så du vet... det är ju inte bekräftat så det är inte helt säkert det du säger! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men finns det en enda bra anledning att lägga in det där samtalet förutom för att berätta vad GTA3-gubben heter? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 slöseri med tid? inte så troligt, det schemat Rockstar hade! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Mycket pekar på att han heter Claude! Men det behöver inte vara så! Det kan vara något extrapipp för hon den tjejen... man vet aldrig! Men det är lika bra att lägga ner konversationen för alla tycker olika och detta kan hålla på hur länge som helst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Men den grej som verkligen får en att tro att att gta 3 killen är Claude (förutom att han och Catalina är ett par) är ju att samtalet kommer precis efter att man har klarat storyn, det tror jag verkligen inte är en slump. Det blir lite som en "belöning". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Mycket pekar på att han heter Claude! Men det behöver inte vara så! Det kan vara något extrapipp för hon den tjejen... man vet aldrig! Men det är lika bra att lägga ner konversationen för alla tycker olika och detta kan hålla på hur länge som helst. Jag förstår inte hur man tänker så... vad "man vet aldrig"? Det är ett spel! Saker och ting har en logiskförklaring, catalina lever inte ett eget liv, hon beter sig som R* har bestämt hon ska beté sig. I min mening måste man ha varit väääldigt tanksprid när man får det samtalet om man inte fattar att GTA 3 killen är Cluade. De som inte tror på det antar jag bara har tänkt på något annat när det fick de samtalet och sen i efterhand tänkt på det och inte kopplat hur jävla uppenbart tydligt det är. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Crusader: Förstår du inte själv vad du håller på med? Du vrider och vänder på varje påstående så dom skall passa dina egna tankar. Du lurar bara dig själv. Det du sysslar med är väldigt enkel psykologi: När fakta inte överensstämmer med ens egna tankar och funderingar så brukar människan bara ta de få delar från den ursprungliga faktan som passar en själv. Och dessa faktadelar brukar sen kryddas med fantasier och påhitt - så att dom passar ändamålet, i detta fall att få någon sorts tillfredsställelse i att tro sig veta vad ett sedan länge tappat namn är. Patetiskt! Men det är ju du som gör så. Du säger att hon antagligen har en annan OSV. Du fantiserar ihop fakta om hur det ska vara bara för att det ska framstå som du vill det. Du vill inte att GTA3 kanske har någon annan som inte visas alls i spelet. Du spelar på en massa bevis som inte existerar och vägrar inse vad jag och en massa andra säger. Det finns INGA bevis för att Catalina skulle ha någon annan vid sidan om. Inga ALLS. Bara speculationer. Kanske hit och kanske dit... det ända vi har att gå efter är att Catalina sticker till LC med GTA 3 killen, hon ringer CJ och stönar Claude i luren och att hon fortfarande är ihop med GTA 3 killen i början på GTA 3. Inget om någon annan vid sidan om eller att hon skulle ringa och hitta på ett namn bara för att jäklas med CJ eller att hon skulle dumpa GTA 3 killen, skaffa en annan som heter Claude, dumpa den och sedan bli ihop med GTA 3 killen igen. Samtalet i slutet är menat som en stor överaskning... belöning. Att äntligen få veta vad GTA 3 killen heter. Alla de få bevis som finns pekar på det. Kan du inte inse det så får du väl kalla honom Göran eller vad fan du vill. Men kom inte och påstå att vi hittar på en massa och ser grejer som inte finns där för det är du min vän som gör det, inte vi. När det gäller de andra inläggen om att GTA 3 killen kanske inte var GTA 3 killen så försökte jag bara visa hur dumma dina komentarer om att R* inte har gått ut med pressmedelande om att GTA 3 killen heter Claude, är. För det kryllar av karaktärer från andra GTA spel som vi bara får ta för givet att de är vilka de verkar och har R* någonsin medelat att de är vilka de verkar? Nej, för de tror att vi är smarta nog att fatta vad som är uppenbart. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Men förihelvete tänkt logiskt, det är itne 100% säkert, alltså kan man itne lita på det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Men förihelvete tänkt logiskt, det är itne 100% säkert, alltså kan man itne lita på det. nmä det är inte 100% säkert. det är inte heller 100% säkert att San Fierro är en stad i spelet på riktigt. De uppdragen kanske bara var en dröm som Cj hade, ingen vet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Men förihelvete tänkt logiskt, det är itne 100% säkert, alltså kan man itne lita på det. Hur kan du vara säker på att världen existerar mer än i ditt sinne? Allt kanske bara är din inbilning? När du stänger dina ögon så försvinner allting runtomkring dig, det du tar på är bara din fantasi. Du känner inte det du tar på, egentligen. Detta meddelande existerar inte mer än i ditt sinne, jag har inte skrivit detta, det är bara din fantasi. Tänk på det. / Descartes teori. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Hur kan du vara säker på att världen existerar mer än i ditt sinne? Allt kanske bara är din inbilning? När du stänger dina ögon så försvinner allting runtomkring dig, det du tar på är bara din fantasi. Du känner inte det du tar på, egentligen. Detta meddelande existerar inte mer än i ditt sinne, jag har inte skrivit detta, det är bara din fantasi. Tänk på det. / Descartes teori. Så brukar jag också tänka. EDIT: Men kan inte någon skicka mejl och fråga då? Inte för att dom kommer svara, men det är ändå värt ett försök. Redigerad 27 december, 2004 av HOWHOW Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Så brukar jag också tänka. EDIT: Men kan inte någon skicka mejl och fråga då? Inte för att dom kommer svara, men det är ändå värt ett försök. Har redan gjort det för ett bra tag sen men har inte fått något svar än! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Svar till Crusader's långa, otroligt konstiga inlägg. Det är väll inte jag som skall bevisa någonting? Jag håller alla dörrar öppna, då han mycket väl kan heta Claude, men lika mycket vara utan namn. Jag säger, man kan inte vara helt säker på namnet eftersom man inte ser GTA3-killen ligga och knulla med Catalina. Det måste väll alla hålla med om - man kan inte vara 100% säker eftersom man inte ser de båda ha sex. Det som står i kursiv stil här ovanför är fakta, självklart, 100% säkert - någonting som inte går att argumentera emot. Jag kan inte bevisa saker som redan är självklara. Det Crusader säger är: Det ÄR GTA3-killen som ligger med Catalina. Hur kan du vara så säker på det? Finns det inte en liten möjlighet att så inte är fallet - att han inte heter Claude? Kan du inte erkänna att du möjligtvis har fel? Troligtvis gör du, som du och alla de andra gjort hela tiden, förnekar möjligheten. Då återstår bara en sak för dig herr Crusader - och det är att bevisa för MIG att det du påstår är sant. Det är inte jag som hittar på saker, det är DU som gör det. Då är det du som också ska lägga fram bevisen!!! Väldigt tidigt i denna tråd efterlyste jag bevis, och efter 8 sidor, fortfarande ingenting. (känns som jag sagt detta tidigare.) Med bevis menar jag att Rockstar bekräftar namnet. Eller på annat sätt ger hints om det riktiga namnet. Eller att det kanske står "Call from GTA3 to CJ" i San Andreas kod? Vad som helst! Men ni/du har inte hittat ett jävla skit, ingenting. Ni glider fortfarande omkring på förhoppningar och fantasier. Snälla, sluta med det! Det är bara så otroligt patetiskt... Och varför skulle tråden låsas? Du behöver inte läsa det som står eller ens vara i denna tråd. Vad brukar ett forum användas till??? Jag hoppas dock slippa skriva ännu ett inlägg om saker som sedan länge varit självklara! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Lönt att skriva såna jävla uppsatser :S Okej, vi säger som så här, några får tro att GTA 3 snubben heter Claude utan att någon annan bryr sig och börjar tjafsa om det i flera månader! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Svar till Crusader's långa, otroligt konstiga inlägg. Det är väll inte jag som skall bevisa någonting? Jag håller alla dörrar öppna, då han mycket väl kan heta Claude, men lika mycket vara utan namn. Jag säger, man kan inte vara helt säker på namnet eftersom man inte ser GTA3-killen ligga och knulla med Catalina. Det måste väll alla hålla med om - man kan inte vara 100% säker eftersom man inte ser de båda ha sex. Det som står i kursiv stil här ovanför är fakta, självklart, 100% säkert - någonting som inte går att argumentera emot. Jag kan inte bevisa saker som redan är självklara. Det Crusader säger är: Det ÄR GTA3-killen som ligger med Catalina. Hur kan du vara så säker på det? Finns det inte en liten möjlighet att så inte är fallet - att han inte heter Claude? Kan du inte erkänna att du möjligtvis har fel? Troligtvis gör du, som du och alla de andra gjort hela tiden, förnekar möjligheten. Då återstår bara en sak för dig herr Crusader - och det är att bevisa för MIG att det du påstår är sant. Det är inte jag som hittar på saker, det är DU som gör det. Då är det du som också ska lägga fram bevisen!!! Väldigt tidigt i denna tråd efterlyste jag bevis, och efter 8 sidor, fortfarande ingenting. (känns som jag sagt detta tidigare.) Med bevis menar jag att Rockstar bekräftar namnet. Eller på annat sätt ger hints om det riktiga namnet. Eller att det kanske står "Call from GTA3 to CJ" i San Andreas kod? Vad som helst! Men ni/du har inte hittat ett jävla skit, ingenting. Ni glider fortfarande omkring på förhoppningar och fantasier. Snälla, sluta med det! Det är bara så otroligt patetiskt... Och varför skulle tråden låsas? Du behöver inte läsa det som står eller ens vara i denna tråd. Vad brukar ett forum användas till??? Jag hoppas dock slippa skriva ännu ett inlägg om saker som sedan länge varit självklara! VG- . Håller med Hummler, orka skriva långa jäkla uppsatser. Inget blir bättre.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag läste hans "uppsats". Men alltså, ingenting här i livet kan bevisas till 100%. Du kan inte ens bevisa att din morsa verkligen är din morsa. Tänk om DNA är en jävla bluff och tänk om alla papper på att din morsa är din morsa är ett jäkla båg av staten? INGET kan bevisas till 100%. Om du fick ett mejl av R* där de bekräftade namnet, så kan du inte vara säker på att det stämmer heller. R* kanske bara vill jävlas eller är trött på alla mejl. Det som hittils har kommit upp om gta3 snubben är att HAN och CATALINA åker till LC. Hon ringer och stönar Claude osv. För många är det ganska självklart (nej, inte 100%) att det är han som hon syftar på. Vad är det att bråka om? Sluta vara så fjollig. Det känns som om du bara tjaffsar för att vara lite "rebellisk" och säga Nej när andra säger Ja. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 fjolligt och fjolligt.. låt folk diskutera. Men egentligen, det känns faktiskt som att de som säger nej om att han heter Cluade vill vara lite speciella eller utmärka sig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 fjolligt och fjolligt.. låt folk diskutera. Men egentligen, det känns faktiskt som att de som säger nej om att han heter Cluade vill vara lite speciella eller utmärka sig Ja, precis. Om argumentet vore lite starkare ifrån hans sida, låt oss säga att Catalina hade ringt och sagt "Hi CJ, im with a friend, Claude, and you?". DÅ hade jag förstått hans argument. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Säkert gränsfall till att vara off topic.. Seriöst 8 sidors diskuterande om vad en snubbe i spelet heter? 40 000 barn dör varje dag av svält och enkla sjukdomar.. det blir mer än 140 miljoner döda barn på 10 år.. och då bara inräknat alla barn som blir max 10 år gamla.. Folk dras i havet p.g.a de stora vågorna i sydasien och vad sjutton kommer slutsiffran på dödsantalet i sydasien att ligga på? och när blir Bin Ladens nästa attack? Nu blir det säkert tjat om detta kan jag hålla för mig själv men seriöst. EN diskussion på 8 sidor om vad en snubbe heter? Värst av allt är det blir antagligen flera meningslösa sidor.. Redigerad 29 december, 2004 av Commiebastard Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Säkert gränsfall till att vara off topic.. Seriöst 8 sidors diskuterande om vad en snubbe i spelet heter? 40 000 barn dör varje dag av svält och enkla sjukdomar.. det blir mer än 140 miljoner döda barn på 10 år.. och då bara inräknat alla barn som blir max 10 år gamla.. Folk dras i havet p.g.a de stora vågorna i sydasien och vad sjutton kommer slutsiffran på dödsantalet i sydasien att ligga på? och när blir Bin Ladens nästa attack? Nu blir det säkert tjat om detta kan jag hålla för mig själv men seriöst. EN diskussion på 8 sidor om vad en snubbe heter? Värst av allt är det blir antagligen flera meningslösa sidor.. Du kallar dig själv kommunist så jag förstår vart dubbelmoralen kommer ifrån. Vad gör du för dessa människor? Är du i dessa länder? Är du med i Läkare utan gränser? Du sitter, likväl som jag, på ditt feta arsle och spelar GTA: SA utan bekymmer ändå. Jag är med i Greenpeace och djurensrätt, det räcker för mig. Om jag en tidig vintermorgon vill sitta och disskutera meningslöst skit som detta så låt mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts