Jump to content

GTA3 gubbens namn bekräftat!

Mark
 Share

Recommended Posts

Killen från GTA 3 har inget namn! Det har aldrig slagit er att

Claude kan vara någon annan - ett snabbt knull, ett "one

night stand" eller en knullkompis.

GTA-killens namn är okänt och kommer förmodligen alltid

att vara okänt.

Vet vi om det var någon där ? Hon kanske bara fejkade ? Inte troligt men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 170
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag hoppas du är lika kritisk i alla lägen. "Nä mamma jag tänker inte städa mitt rum för hur vet jag att det finns ett "rum" där? Du får ta och ge mig en karta och ritnigar över huset + en kompas, sen får du måla en pil til mit rum så jag hittar. Väl framme får du ta och peka på det och säga "DIT RUM""

Är det meningen att vi ska skratta eller gråta över

ditt tama försök att vara roligt? Patetiskt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att han kallas för The Snake With No Tounge så betyder det inte att han saknar tunga. Han kanske bara pratar nästan aldrig så folk kallar honom det.

Och även om han var stum så kan han säkert skriva.

Förästen så har ni inga bevis för att han är stum. ;)

När det gäller Claude grejen så kan ni spekulera hur ni vill. "Catalina kanske träffade en ny kille som hette Claude och dumpade GTA 3 kille och blev ihop med Claude och gifte sig med honom och förgiftade sedan honom för att få hans pengar och blev sedan ihop med GTA 3 kille igen. Det är säkert så R* tänkt sig det, de har bgara inte berättat det för oss"

Men saken är fortfarande så: Det ÄR ett SPEL! Saker händer inte bara av slumpen. ALLT är programerat. Det är inte för att Catalina bara vill skämta med oss eller nåt sånt som hon stönar Claude i luren utan R* har PROGRAMERAT henne till det. Och de ända ledtrodar R* har lämnat till vem Claude är leder till GTA 3 killen. Det finns ingen slump i spelvärlden. Allt är planerat. Det finns inga gömda meningar som R* inte berättat om.

Och ni kan inte vänta er att R* ska gå ut och förklara vad ända jäkla grej i spelet. De har aldrig förklarat att det är GTA 3 killen som är i SA för de tar för givet att vi förstår det. Lika dant är det med hans namn.

:huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att han kallas för The Snake With No Tounge så betyder det inte att han saknar tunga. Han kanske bara pratar nästan aldrig så folk kallar honom det.

Och även om han var stum så kan han säkert skriva.

Förästen så har ni inga bevis för att han är stum. B)

När det gäller Claude grejen så kan ni spekulera hur ni vill. "Catalina kanske träffade en ny kille som hette Claude och dumpade GTA 3 kille och blev ihop med Claude och gifte sig med honom och förgiftade sedan honom för att få hans pengar och blev sedan ihop med GTA 3 kille igen. Det är säkert så R* tänkt sig det, de har bgara inte berättat det för oss"

Men saken är fortfarande så: Det ÄR ett SPEL! Saker händer inte bara av slumpen. ALLT är programerat. Det är inte för att Catalina bara vill skämta med oss eller nåt sånt som hon stönar Claude i luren utan R* har PROGRAMERAT henne till det. Och de ända ledtrodar R* har lämnat till vem Claude är leder till GTA 3 killen. Det finns ingen slump i spelvärlden. Allt är planerat. Det finns inga gömda meningar som R* inte berättat om.

Och ni kan inte vänta er att R* ska gå ut och förklara vad ända jäkla grej i spelet. De har aldrig förklarat att det är GTA 3 killen som är i SA för de tar för givet att vi förstår det. Lika dant är det med hans namn.

B)

eller så strulade hon me nån annan som hette Claude.

men de va säkert dethär R* ville när dom gjorde spelet. de e va ja tror.

fö dom har ju lyckats få 7 sidor om detta ämne

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

eller så strulade hon me nån annan som hette Claude.

men de va säkert dethär R* ville när dom gjorde spelet. de e va ja tror.

fö dom har ju lyckats få 7 sidor om detta ämne

Men R* visar inte någonstanns i spelet att hon strular med någon annan eller något sådant. Det ända de visar är att hon åker till LC med GTA 3 killen och att hon sedan ringer och stönar Claude i luren.

Vad tyder det på? Om man inte fantiserar ihop någoting eller antar utan bara tittar på vad R* har visat oss. VAD tyder det på?

;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur har ni lyckats få fram hela 7 sidor?

Det är väl ungefär samma kommentarer?

Jo det är ju det. Tror vi alla är väldigt envisa.

Vi kom ju fram till en bra mitten innan men sen var folk tvugna att påstå att det var omöjligt att GTA 3 killen var Claude och att Catalina var otrogen och det kunde jag bara inte släppa. :P

;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att han kallas för The Snake With No Tounge

så betyder det inte att han saknar tunga.

Bara för att Catalina skriker Claude i telefonluren så behöver

det inte vara GTA3-killen hon menar.

---------------------------------------------------------

Crusader: Förstår du inte själv vad du håller på med? Du vrider

och vänder på varje påstående så dom skall passa dina

egna tankar. Du lurar bara dig själv. Det du sysslar med

är väldigt enkel psykologi: När fakta inte överensstämmer

med ens egna tankar och funderingar så brukar människan

bara ta de få delar från den ursprungliga faktan som passar

en själv. Och dessa faktadelar brukar sen kryddas med

fantasier och påhitt - så att dom passar ändamålet, i detta

fall att få någon sorts tillfredsställelse i att tro sig veta vad

ett sedan länge tappat namn är. Patetiskt!

Problemet är att du och några andra vägrar ta till er några

självklara faktum - att vi inte kan veta till 100% att det är

killen från 3'an Catalina pratar om.

Sen får du, Crusader, spåra ur hur mycket du vill här på

forumet i billiga inlägg om hur spelen är programmerade etc.

Det vet väll vilken idiot som helst att spel bara är spel. Men

bakom dessa spel finns det programmerare som berättar

en historia för oss, och dessa historier kan många gånger

vara dubbelbottnade och väldigt, väldigt komplicerade,

precis som i det riktiga livet. En programmerare kan t.ex

vilja vilseledan spelaren att tro vissa saker m.m. Varför?

Ja, det kan bara programmeraren svara på.

Jag, och någon mer tror jag, har efterlyst fakta på att

ditt påstående är riktigt. Men efter sju långa sidor så har

du/ni ännu inte lagt fram ens ETT konkret bevis! Allt ni

har är fantasier, och lösa påståenden.

Så jag måste hävda att fram tills dess att bevis lagts

fram, så har inte mannen från GTA3 något namn.

Redigerad av LuNk4n
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för att Catalina skriker Claude i telefonluren så behöver

det inte vara GTA3-killen hon menar.

Förklara då för mig varför R*North skulle slösa tid på att lägga in ett helt meningslöst samtal? Och de sa att vissa karaktärer skulle komma tillbaka, och vissa saker skulle avslöjas. Okej, varför gjorde dom ett helt onödigt samtal i slutet på spelet...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förklara då för mig varför R*North skulle slösa tid på att lägga in ett helt meningslöst samtal? Och de sa att vissa karaktärer skulle komma tillbaka, och vissa saker skulle avslöjas. Okej, varför gjorde dom ett helt onödigt samtal i slutet på spelet...?

Makt åt Cortez!

Varför ödsla tid med att lägga in det om det inte vore för att avslöja "Fido's" riktiga namn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Catalina ringer ganska många samtal till C.J under

spelets gång. Ibland bara för att skrika "PIG", eller

bara göra honom svartsjuk. Efter att ha spelat SA

så borde det stå klart för alla att hon är mycket,

mycket, sjuk i huvudet! Samtalen är inte meningslösa,

då de blir små roliga avbrott i spelet.

Och, karaktärer har kommit tillbaka. Har du missat

Paulo, Rosenberg, GTA3-killen, Leone och några

mekaniker? etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

håller me till 100%

många har undrat och spekulerat i vad han heter, det va ju därför som R* la in det telefonsamtalet så man ska tänka *aha, så det e Claude han heter. coolt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, låt nu denna topic låsas! Vi har alla olika åsikter. Jag tror att han heter Claude, vissa tror inte det. Det är bara att acceptera att vi inte är samma person! Dom som inte tror att han heter Claude, kan fortsätta med det och dom som tror att han heter Claude kan också fortsätta med det. Hoppas denna topic blir låst och att vi aldrig får se en sån här horribel topic igen.

LÅS DEN HÄR TOPICEN, SNÄLLA!

/sauer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...