Chillen Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Killen från GTA 3 har inget namn! Det har aldrig slagit er att Claude kan vara någon annan - ett snabbt knull, ett "one night stand" eller en knullkompis. GTA-killens namn är okänt och kommer förmodligen alltid att vara okänt. Vet vi om det var någon där ? Hon kanske bara fejkade ? Inte troligt men... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 jag hoppas du är lika kritisk i alla lägen. "Nä mamma jag tänker inte städa mitt rum för hur vet jag att det finns ett "rum" där? Du får ta och ge mig en karta och ritnigar över huset + en kompas, sen får du måla en pil til mit rum så jag hittar. Väl framme får du ta och peka på det och säga "DIT RUM"" Är det meningen att vi ska skratta eller gråta över ditt tama försök att vara roligt? Patetiskt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Är det meningen att vi ska skratta eller gråta över ditt tama försök att vara roligt? Patetiskt! Om jag försökt vara rolig är upp till dig att välja. Men om det var ett försök till att kritisera mig måste jag fråga om jag ska skratta eller gråta Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Bara för att han kallas för The Snake With No Tounge så betyder det inte att han saknar tunga. Han kanske bara pratar nästan aldrig så folk kallar honom det. Och även om han var stum så kan han säkert skriva. Förästen så har ni inga bevis för att han är stum. När det gäller Claude grejen så kan ni spekulera hur ni vill. "Catalina kanske träffade en ny kille som hette Claude och dumpade GTA 3 kille och blev ihop med Claude och gifte sig med honom och förgiftade sedan honom för att få hans pengar och blev sedan ihop med GTA 3 kille igen. Det är säkert så R* tänkt sig det, de har bgara inte berättat det för oss" Men saken är fortfarande så: Det ÄR ett SPEL! Saker händer inte bara av slumpen. ALLT är programerat. Det är inte för att Catalina bara vill skämta med oss eller nåt sånt som hon stönar Claude i luren utan R* har PROGRAMERAT henne till det. Och de ända ledtrodar R* har lämnat till vem Claude är leder till GTA 3 killen. Det finns ingen slump i spelvärlden. Allt är planerat. Det finns inga gömda meningar som R* inte berättat om. Och ni kan inte vänta er att R* ska gå ut och förklara vad ända jäkla grej i spelet. De har aldrig förklarat att det är GTA 3 killen som är i SA för de tar för givet att vi förstår det. Lika dant är det med hans namn. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 20 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2004 Bara för att han kallas för The Snake With No Tounge så betyder det inte att han saknar tunga. Han kanske bara pratar nästan aldrig så folk kallar honom det. Och även om han var stum så kan han säkert skriva. Förästen så har ni inga bevis för att han är stum. När det gäller Claude grejen så kan ni spekulera hur ni vill. "Catalina kanske träffade en ny kille som hette Claude och dumpade GTA 3 kille och blev ihop med Claude och gifte sig med honom och förgiftade sedan honom för att få hans pengar och blev sedan ihop med GTA 3 kille igen. Det är säkert så R* tänkt sig det, de har bgara inte berättat det för oss" Men saken är fortfarande så: Det ÄR ett SPEL! Saker händer inte bara av slumpen. ALLT är programerat. Det är inte för att Catalina bara vill skämta med oss eller nåt sånt som hon stönar Claude i luren utan R* har PROGRAMERAT henne till det. Och de ända ledtrodar R* har lämnat till vem Claude är leder till GTA 3 killen. Det finns ingen slump i spelvärlden. Allt är planerat. Det finns inga gömda meningar som R* inte berättat om. Och ni kan inte vänta er att R* ska gå ut och förklara vad ända jäkla grej i spelet. De har aldrig förklarat att det är GTA 3 killen som är i SA för de tar för givet att vi förstår det. Lika dant är det med hans namn. eller så strulade hon me nån annan som hette Claude. men de va säkert dethär R* ville när dom gjorde spelet. de e va ja tror. fö dom har ju lyckats få 7 sidor om detta ämne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 eller så strulade hon me nån annan som hette Claude. men de va säkert dethär R* ville när dom gjorde spelet. de e va ja tror. fö dom har ju lyckats få 7 sidor om detta ämne Men R* visar inte någonstanns i spelet att hon strular med någon annan eller något sådant. Det ända de visar är att hon åker till LC med GTA 3 killen och att hon sedan ringer och stönar Claude i luren. Vad tyder det på? Om man inte fantiserar ihop någoting eller antar utan bara tittar på vad R* har visat oss. VAD tyder det på? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hur har ni lyckats få fram hela 7 sidor? Det är väl ungefär samma kommentarer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Hur har ni lyckats få fram hela 7 sidor? Det är väl ungefär samma kommentarer? Jo det är ju det. Tror vi alla är väldigt envisa. Vi kom ju fram till en bra mitten innan men sen var folk tvugna att påstå att det var omöjligt att GTA 3 killen var Claude och att Catalina var otrogen och det kunde jag bara inte släppa. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 21 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2004 Jo det är ju det. Tror vi alla är väldigt envisa. Vi kom ju fram till en bra mitten innan men sen var folk tvugna att påstå att det var omöjligt att GTA 3 killen var Claude och att Catalina var otrogen och det kunde jag bara inte släppa. Hehhee härligt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 (redigerad) Bara för att han kallas för The Snake With No Tounge så betyder det inte att han saknar tunga. Bara för att Catalina skriker Claude i telefonluren så behöver det inte vara GTA3-killen hon menar. --------------------------------------------------------- Crusader: Förstår du inte själv vad du håller på med? Du vrider och vänder på varje påstående så dom skall passa dina egna tankar. Du lurar bara dig själv. Det du sysslar med är väldigt enkel psykologi: När fakta inte överensstämmer med ens egna tankar och funderingar så brukar människan bara ta de få delar från den ursprungliga faktan som passar en själv. Och dessa faktadelar brukar sen kryddas med fantasier och påhitt - så att dom passar ändamålet, i detta fall att få någon sorts tillfredsställelse i att tro sig veta vad ett sedan länge tappat namn är. Patetiskt! Problemet är att du och några andra vägrar ta till er några självklara faktum - att vi inte kan veta till 100% att det är killen från 3'an Catalina pratar om. Sen får du, Crusader, spåra ur hur mycket du vill här på forumet i billiga inlägg om hur spelen är programmerade etc. Det vet väll vilken idiot som helst att spel bara är spel. Men bakom dessa spel finns det programmerare som berättar en historia för oss, och dessa historier kan många gånger vara dubbelbottnade och väldigt, väldigt komplicerade, precis som i det riktiga livet. En programmerare kan t.ex vilja vilseledan spelaren att tro vissa saker m.m. Varför? Ja, det kan bara programmeraren svara på. Jag, och någon mer tror jag, har efterlyst fakta på att ditt påstående är riktigt. Men efter sju långa sidor så har du/ni ännu inte lagt fram ens ETT konkret bevis! Allt ni har är fantasier, och lösa påståenden. Så jag måste hävda att fram tills dess att bevis lagts fram, så har inte mannen från GTA3 något namn. Redigerad 22 december, 2004 av LuNk4n Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 22 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 Bra skrivet! Nu kan väl denna tråden få sitt slut? Det är inte bekräftat! Men alla kan få tro vad de vill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Jag undrar bara, i mitt stilla sinne, om någon kontaktat Rockstar för att få klarhet i denna fråga. Ämnet verkar ju uppenbarligen väga tungt för vissa medlemmar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Bara för att Catalina skriker Claude i telefonluren så behöver det inte vara GTA3-killen hon menar. Förklara då för mig varför R*North skulle slösa tid på att lägga in ett helt meningslöst samtal? Och de sa att vissa karaktärer skulle komma tillbaka, och vissa saker skulle avslöjas. Okej, varför gjorde dom ett helt onödigt samtal i slutet på spelet...? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Förklara då för mig varför R*North skulle slösa tid på att lägga in ett helt meningslöst samtal? Och de sa att vissa karaktärer skulle komma tillbaka, och vissa saker skulle avslöjas. Okej, varför gjorde dom ett helt onödigt samtal i slutet på spelet...? Makt åt Cortez! Varför ödsla tid med att lägga in det om det inte vore för att avslöja "Fido's" riktiga namn? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Förklara då för mig varför R*North skulle slösa tid på att lägga in ett helt meningslöst samtal? Och de sa att vissa karaktärer skulle komma tillbaka, och vissa saker skulle avslöjas. Okej, varför gjorde dom ett helt onödigt samtal i slutet på spelet...? Catalina ringer ganska många samtal till C.J under spelets gång. Ibland bara för att skrika "PIG", eller bara göra honom svartsjuk. Efter att ha spelat SA så borde det stå klart för alla att hon är mycket, mycket, sjuk i huvudet! Samtalen är inte meningslösa, då de blir små roliga avbrott i spelet. Och, karaktärer har kommit tillbaka. Har du missat Paulo, Rosenberg, GTA3-killen, Leone och några mekaniker? etc. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Förklara då för mig varför R*North skulle slösa tid på att lägga in ett helt meningslöst samtal? Och de sa att vissa karaktärer skulle komma tillbaka, och vissa saker skulle avslöjas. Okej, varför gjorde dom ett helt onödigt samtal i slutet på spelet...? håller me till 100% många har undrat och spekulerat i vad han heter, det va ju därför som R* la in det telefonsamtalet så man ska tänka *aha, så det e Claude han heter. coolt* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Då förklarar jag detta avslutat. "Fido, GTA3 killen" namn är Claude! *Slår i bänken med en hammare* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Okej, låt nu denna topic låsas! Vi har alla olika åsikter. Jag tror att han heter Claude, vissa tror inte det. Det är bara att acceptera att vi inte är samma person! Dom som inte tror att han heter Claude, kan fortsätta med det och dom som tror att han heter Claude kan också fortsätta med det. Hoppas denna topic blir låst och att vi aldrig får se en sån här horribel topic igen. LÅS DEN HÄR TOPICEN, SNÄLLA! /sauer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 varför ska topicen låsas? det e en intresant disskution Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 mellan dom smarta och dumma! he he hans namn är Claude, inget mer snack om saken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts