CappachinoTheGreat Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Det finns bara ett sätt att ta reda på sanningen och det är att kontakta Rockstar. nä, det behövs inte. För R* har redan sagt vad han heter, och alla med en logiskt tanke gång har förståt det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Kontakta rockstar då. Vad väntar du på ?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag tror inte på någon av er förens Dan Houser säger det rakt ut att han heter Claude. som om du vill konverter mig så får du skaffa bevis. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Kontakta rockstar då. Vad väntar du på ?? hehe du är rätt borta.. jag sa att det inte behövdes, för R* har redan genom det telefonsamtalet bekräftat hans namn, det är du som vill snacka med dem Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Jag väntar på riktiga bevis. Inte ett telefon samtal från Catalina ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 jag vet inte varför jag ens bryr mig men jag ville bara påpeka att den sidan du syftar på är inte san andreas officiella hemsida och att mycket av deras information stämmer inte det står t, ex att Cj och Cesar är barndomsvänner (:!!! och det står att tjejen på den här bilden nedanför är Kendl och det får en att betvivla deras källor Ok sanningen är att jag skiter i om han heter Claude eller va fan, han kan heta Ingrid om det är det ni vill men en sak är helt klart, inget är bekräftat allt är bara spekuleringar av de nyfikna så ta de lilla lugna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Men faktiskt, det finns inga bevis att Catalina raggar upp en annan kille vid sidan om. Och vi vet inte när introt till GTA 3 utspelar sig. Det kanske utspelar sig strax efter de kommit till Liberty City. Claude kanske sitter i fängelse några år innan han ska förflyttas och lyckas rymma. R* gjorde antagligen slutet för att ge fansen vad de skrikit om så länge. Ett namn på karaktären. Han ser ut som- och heter samma som GTA 2 killen. Claude. Annars är hela slutsamtalet totalt meningslöst. Men visst, R* har inte sagt klart ut att det ÄR GTA 2 killen som heter Claude. De har heller inte sagt att Catalina är samma som i GTA 3 eller att mekanikerna är samma som båtmekanikerna i VC, eller att Rosie är samma som Rosenberg i VC så då kan vi ju inte veta att det är sant. Det är säkert Rosenbergs okända tvillingbror som det inte berättas om i SA. Catalina är en annan Catalina som bara ser ut som och talar som hon i GTA 3. Hon dumpar GTA 3 killen sen, och han träffar sedan den riktiga Catalina. Om det ens ÄR GTA 3 killen. R* har ALDRIG sagt att killen är GTA 3 killen. Det kan vara hans bror eller bara en som ser ut som honom. Ni har ju inga bevis att det är GTA 3 killen som är med i GTA:SA. Det sägs aldrig rakt ut att det är honom. Innan R* har officielt skrivit att det är han så kan vi ju inte axeptera att det är GTA 3 killen som är i GTA:SA!!! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Jag har inte spelat GTA:SA men jag har kollat på imdb och där står det att det är samma person som gör rösten för Ken Rosenberg i San Andreas som i Vice City. Och sen så verkar det ganska långsökt att alla har syskon som pratar precis som dom och så... . EDIT: Men det skulle kunna stämma att introt till GTAIII utspelar sej strax efter San Andreas. Sen så sitter han i fängelse ett tag sen kommer han ut eller hur. Redigerad 17 december, 2004 av Mr. M Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Ja, för det sägs ju ingenstanns när bankrånet utspelar sig. Redigerad 17 december, 2004 av Crusader Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Inte menat som chat skrivining men jag såg detta på imdb quote saker Ken Rosenberg: Hey, Just like old times huh Tommy? Carl Johnson: Who the fuck is Tommy? Ken är samma Ken . Det är bekräftat iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Inte menat som chat skrivining men jag såg detta på imdb quote saker Ken Rosenberg: Hey, Just like old times huh Tommy? Carl Johnson: Who the fuck is Tommy? Ken är samma Ken . Det är bekräftat iallafall... Men det kanske var en annan Tommy han menar. Det vet vi inte. R* har aldrig sakt att han pratar om samma Tommy som var karaktären i GTA:VC. Redigerad 17 december, 2004 av Crusader Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Tydligen kan ni inte läsa. Jag tror vi får ta och titta på vad jag skrev sist: Här är en tanke: Hur länge var C.J och Catalina ett item? Kortare än en vecka. Skulle då Catalina hålla ihop med en snubbe som inte pratar i 10 år? Knappast! Detta resonemang har samma status som det resonemang du för när det gäller motsatsen. Och det kan INTE betraktas som ett hållbart bevis! Bara breda spekulationer. Väldigt breda faktiskt. Det jag vill visa på är, att det resonemang jag förde ovan är i praktiken samma resonemang som ni för om namnet Claude - SPEKULATIONER. Påhitt, etc. Ni vill så gärna att han skall heta Claude, att bevis inte spelar någon roll för er. Men för mig är det inte lika självklart, och då ingen kunnat bevisa ens någonting av värde, så måste jag säga att han fortfarande inte har något namn. Några tankar: Om nu, enligt er, Rockstar satt ett namn på GTA3-killen, så borde dom ju inte vara sena att erkänna hans namn som Claude? Men i verkligheten så vägrar dom ju sätta ett namn på honom. Skicka ett mail till R* och fråga om hans namn, och de kommer inte att svara. Varför? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag prövade att sända ett medelande om Catalina och frågade om hon var samma Catalina som i GTA 3 också och de vägrade svara på det med. Så det är inte bevisat att Catalina är samma Catalina som är i GTA 3, eller att Rosie är samma som i GTA:VC eller att mekanikerna är samma som i VC heller. Och det är inte bevisat att det är GTA 3 killen som är med i SA. För R* har inte sagt att det är det och ingen har bevisat att det är samma karaktär. Det kan bara vara en karaktär som ser ut som GTA 3 killen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag prövade att sända ett medelande om Catalina och frågade om hon var samma Catalina som i GTA 3 också och de vägrade svara på det med. Så det är inte bevisat att Catalina är samma Catalina som är i GTA 3, eller att Rosie är samma som i GTA:VC eller att mekanikerna är samma som i VC heller. Och det är inte bevisat att det är GTA 3 killen som är med i SA. För R* har inte sagt att det är det och ingen har bevisat att det är samma karaktär. Det kan bara vara en karaktär som ser ut som GTA 3 killen. Ja, det är ju verkligen tragiskt om du ser det på det sättet. Hur gammal är du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ja, det är ju verkligen tragiskt om du ser det på det sättet. Hur gammal är du? 24. Själv då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eric_ostlund Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Så här ser Claude ut. Hittade bilden på gtasanan Det är en bild från GTA SAN ANDREAS Redigerad 17 december, 2004 av eric_ostlund Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LuNk4n Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 24. Själv då? Det ser du på min info. Du är 24 år men har en 2-årings vett i diskussioner. Det är en jävla skillnad att säga att Rosie från Vice City och Rosie från San Andreas är samma person, än att säga att GTA3-killen heter Claude. Det ena är självklart, medans det andra är mindra självklart. För att knyta ihop säcken och lämna denna tråd: Att killen från GTA3 heter Claude är bara spekulationer. Det är möjligt att han heter Claude, men det är även möjligt att så inte är fallet. Eftersom det inte finns bevis, eller någon kommentar från Rockstar angående hans namn, så måste man anta att GTA3-killen saknar namn. För att kunna hävda att en sak är riktig krävs bevis, och i denna fråga finns det inga bevis, tyvärr. Men jag är övertygad om att man i framtiden kommer få veta vad killen från GTA heter. Och om det skulle visa sig att han då heter Claude, så skulle jag inte bli förvånad. Men idag saknar han namn. Och ett litet tips: Märk skillnad på bevis och spekulationer!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Det ser du på min info. Du är 24 år men har en 2-årings vett i diskussioner. Det är en jävla skillnad att säga att Rosie från Vice City och Rosie från San Andreas är samma person, än att säga att GTA3-killen heter Claude. Det ena är självklart, medans det andra är mindra självklart. För att knyta ihop säcken och lämna denna tråd: Att killen från GTA3 heter Claude är bara spekulationer. Det är möjligt att han heter Claude, men det är även möjligt att så inte är fallet. Eftersom det inte finns bevis, eller någon kommentar från Rockstar angående hans namn, så måste man anta att GTA3-killen saknar namn. För att kunna hävda att en sak är riktig krävs bevis, och i denna fråga finns det inga bevis, tyvärr. Men jag är övertygad om att man i framtiden kommer få veta vad killen från GTA heter. Och om det skulle visa sig att han då heter Claude, så skulle jag inte bli förvånad. Men idag saknar han namn. Och ett litet tips: Märk skillnad på bevis och spekulationer!! Jag tror ochså att Rosie och de andra är de från VC... Men det är ju inte bekräftat av R*... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 ni som sägar att telfonsamtalet inte är ett bevis.. går de att bevisa att Sweet är bror med CJ? Ser man de någonsin med deras föräldrar, ser man dem någonsin bli pressade ut samma kvinnas vigina? Så det är inte heller bevisat bara för de kallar vartandra bröder betyder inte det att de verkligen ÄR det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 ni som sägar att telfonsamtalet inte är ett bevis.. går de att bevisa att Sweet är bror med CJ? Ser man de någonsin med deras föräldrar, ser man dem någonsin bli pressade ut samma kvinnas vigina? Så det är inte heller bevisat bara för de kallar vartandra bröder betyder inte det att de verkligen ÄR det Snyggt skriver polarn ;D Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts