Disturbed1 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag provade att åka helikopter så långt ut som möjligt bortom horisonten,efter 10min gav jag upp,och simmade tillbaks vilket tog 45min! (realtime),det resulterade i full lung kapacitet och stamina.. Men jag undrar om det finns något långt där ute?,förutom vatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Igår åkte min polare ut med båt rakt ur i havet.. det slutade med att han gav upp.. verkade som det inte finns nån gräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Disturbed1 Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Igår åkte min polare ut med båt rakt ur i havet.. det slutade med att han gav upp.. verkade som det inte finns nån gräns På kartan finns det en gräns,men det går ju att åka långt förbi den ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Är inte 100 på det men tror spelet låser sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 På kartan finns det en gräns,men det går ju att åka långt förbi den ändå jo jag menade just det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Är inte 100 på det men tror spelet låser sig... Nope... Jag har flygit i en halvtimme åt syd-ost... Hände inget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag tänker låta mitt spel vara igång en hel dag nästa helg med en tejpbit på X och se m jag hamnar i VC eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Jag tänker låta mitt spel vara igång en hel dag nästa helg med en tejpbit på X och se m jag hamnar i VC eller nått Hade var't kul... Värre att komma tillbaka, dock... (Bara att dränka sig själv eller reboota...) EDIT: Kommer man inte svälta ihjäl? Redigerad 11 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Jag tror ej man svälter ihjäl pågrund av att jag e i SF och har bara ätit 2gr på hela tiden. Om man har klarat story mode och åker länge utåt med båt eller plan och dränker sig så får man hela kartan full med hods!!! (finns massor av andra topics om det) Men ni får reda på vad som hände när jag åkte ne hel dag nån gån nästa vecka! Redigerad 11 december, 2004 av HipHopDevil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag tror ej man svälter ihjäl pågrund av att jag e i SF och har bara ätit 2gr på hela tiden. Om man har klarat story mode och åker länge utåt med båt eller plan och dränker sig så får man hela kartan full med hods!!! Men ni får reda på vad som hände när jag åkte ne hel dag nån gån nästa vecka!!! Ska bli kul att få reda på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Denna topic (min egna) innehåller information om just denna glitch som ger mera gängområden än dem i LS. Om man gör som man skall göra för att utlösa (starta) glitchen så får man gängområden i badlands, SF och LV (samt några i LS). Man kan även hitta knarklangare i SF då man har lyckats med detta... Redigerad 11 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Men hungermätaren som ni pratade om nollställs när man sparar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts