Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Var har ni sett reklam för San Andreas förutom på nätet? Jag blev i alla fall riktigt överraskad idag när jag åkte bil och en buss stog brevid mig vid ett rödlyse, den hade en avlång San Andreas reklamskylt på sig. Var har ni sett reklam för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Aaa jag såg också på en buss förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 På en buss i Sthlm, och en i tunnelbanan i London Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 trailern på MTV =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Såg en avlång sak på spårvagnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Såg också en buss i Sthlm när jag var på prao där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Själv bor man ju i STOCKHOLM (Sveriges vackra hufvudstad) . OCh jag sere varje dag på bussarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skaeG Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Redan.. Har sett 100 stycken på tunnel banor... Tog 5 blanscher(stavning) HEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 På MTV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 *host* http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=18959&hl= *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 i spelaffärer ;)haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts