anders_142 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hej skulle vilja göra en bil fast jag vet inte vilken.. jag kan inte göra typ skjolpacket och sånt och inte inredning men vil börja med nånting så ge mig förslag tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hehe många tittar men ingen skriver.. lol.. komigen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Du skulle kunna göra en lådbil från scratch eller modifiera en befintlig bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) hm.. en lådbild från scratch? vadå scratch? menar du med järnrör och sånt eller? Redigerad 11 december, 2004 av anders_142 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Haha nej, "från scratch" betyder att man skapar någonting från grunden utan att använda blueprints, ritningar eller dylikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 hehe ok men jag kan inet göra inreding och så :'( hur gör jag då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Gör en fantasibil för då kan ingen klaga över att något ser fel ut eftersom det är din fantasi. Inredningen kan vara ganska svår att göra men prova dig fram så kommer du på en bra enkel lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 prova mig fram jag vet ju inet hur jag ska börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts