rQx Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Hej. Jag är med i en tävling som går ut på att få så många personer som möjligt redirectade till en sida. Så nu ber jag er om hjälp! Om ni vill hjälpa mig så gör så här: Gå in på www.rqxx.2u.se och klicka på "köp din neonode här" så har du röstat på mig. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Njaa tycker inte det riktigt hör hit...har 0 med gta att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Öh...fel forum va och varför köpa en neonode? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rQx Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 D7u köper ju inte den genom att klicka där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Aa. Precis som jag trodde. OBS! GÅ INTE IN DÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Fel forum eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det är reklam och jag tror inte man får göra reklam här, inte på det här forumet iaf. Dessutom så försöker han lura folk med det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts