Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 För att kunna spela GTA igen så köpte jag en rengöringskiva av märket HALLOA. Fick reda på att den skulle funka till ps2, men nu till problemet...jag fattar inte hur jag ska göra . Är det någon där som har gjort samma sak och kan berätta för mig hur jag ska göra. Mycket tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 du kan börja med att sätta in skivan i ditt ps2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Hehe jojo så mycket förstår jag, men det händer liksom inget när man sätter i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Respekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Respekt Det där säger mig ingenting. Är det bara jag som köpt en rengöringskiva eller !? Redigerad 11 december, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Ingen annan som använt en sådan skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Asså tror gör inget förhastat.... 1=Sätt in skivan 2=Det kommer upp musik filer eller alltså rengörings spår :S 3-Kör alla spåren från 0 till ?? Min kompis har en sån varriant^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 japp exakt....gå in till musik spelaren om det inte komemr upp något o sedan så kör du alla låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 mhm tyckte det var konstigt att det inte hände något när jag satte i skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 när jag köpte rengöringsskiva så lät jag den bara sitta i ett tag och snurra.. sen funka det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 när jag köpte rengöringsskiva så lät jag den bara sitta i ett tag och snurra.. sen funka det igen Det var ju också ett förslag, kanske vi har samma sorts skiva då? Min heter iaf HALLOA CD-ROM LENS CLEANER KIT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) När jag startar så händer inget och browser menyn kommer upp och när jag trycker på browser står det "Disc Read Error". Gissar att det betyder att det inte hjälper med en rengöringskiva i mitt fall. @Gta-Playern Hur länge lät du den sitta i ? Redigerad 12 december, 2004 av Terrorysta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts