Sikorka Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 VOTE: San Andreas For tha Grove Streeet Brother! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Tror att SA vinner lätt! Så riktigt kännt! Men annars har även Half Life 2 bra chans Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Det står mellan HL2 och SA iaf... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 HL2 eller SA, själv rösta jag på SA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jojon_5 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 vem röstade på HL? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Själva spelet Half Life suger k*k. CS och DoD är jävligt roligt, men som sagt. Spelet i sig suger, så jag hoppas på SA. Unreal tror jag inte har stor chans, HALO suger baffe också så det hoppas jag verkligen inte har någon chans heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 San Andreas vinner helt klart... även om hl2 o de andra kanske har bättre grafik osv. men det alla GTA spelen har som nästan inga andra är LIVSLÄNGD. Självklart tröttnar man efter ett tag med det finns alltid nya saker att testa eller göra om inte annat bara öka sin status Vote: SAN ANDREAS!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Självklart kommer SA vinna kriget *här*, men det är ju knappast någon fetare tugga för den riktiga giganten: Half life 2. Mer hype och jag hade spytt. Resultatet var väll lite överskattat, även om många vägrar erkänna det. Detta spelar nog inte så stor roll. HL2 kommer och borde vinna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Självklart att majoriteten röstar på SA eftersom detta är ett SA-forum. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 jasså? det beror inte på vad du tänker på för det är så att gta san andreas är bäst Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Halflife2 världens bästa spel... skulle nog blivit WoW dock om det inte varit nån månadskostnad och om alla släppts samtidigt.... det släpps/släpptes(?) så sent på året... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gudfar Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Vet inte mellan hl2 och gta sa vad ska man ta ?? tror jag tar hl2 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Folket i denna tråd verkar inte ha läst frågan. HL2 är helt uträknat när det gäller årets mest sålda spel, UT2004 är ännu mer uträknat och antagligen kan WoW känna sig uträknat med. Kampen står mellan H2 och SA, till de andra spelet är det en "hästlängd". Jag stänger denna tråd då den bara är ett stort missförstånd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts