wiken Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 tjenare är d nån som har nå bra techno tips o bju på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hatkoff Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 va? Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 va? Hur menar du? Jag skulle tro att han menar tips på bra technolåtar. Även om han inte bskrev så bra, så är det inte svårt att förstå. Jag är inte så insatt i techno"scenen", men jag har hört att många gillar... öhm.. va heter de nu igen.. converting vegeterians hette låten i alla fall. Själv tyckte jag väl att den var okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TranceMaster Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Carl Cox gör mycket bra Techno, leta efter Global disc one så får du höra trevlig musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag skulle tro att han menar tips på bra technolåtar. Även om han inte bskrev så bra, så är det inte svårt att förstå. Jag är inte så insatt i techno"scenen", men jag har hört att många gillar... öhm.. va heter de nu igen.. converting vegeterians hette låten i alla fall. Själv tyckte jag väl att den var okej. precis sorry för den dåliga beskrivningen :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) dj dean - Protect Your Ears dj dean - Play it Hard 2 bra techno låtar... har inet mkt techno, mer dance och vocal trance edit* lyssna lite på dom olika radiostationerna på http://www.di.fm där kan du få mkt bra tips Redigerad 12 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 och Nradio.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag skulle tro att han menar tips på bra technolåtar. Även om han inte bskrev så bra, så är det inte svårt att förstå. Jag är inte så insatt i techno"scenen", men jag har hört att många gillar... öhm.. va heter de nu igen.. converting vegeterians hette låten i alla fall. Själv tyckte jag väl att den var okej. Sen borde folk lära sig vad som är techno och vad som inte är det. Men visst, du var inte så insatt i techno-scenen så jag förlåter dig. Det jag klagar på är alltså att du kallar Infected Mushroom (som har gjort converting vegetarians) för techno. Det är psytrance. Men ja, dom är mycket mycket bra, även fast det är det är deras äldre skivor som är dom bästa. Om man ska spinna vidare på psytrance så kan jag även rekommendera Dark Soho - Combustion. Hela den skivan alltså. MYYYYCKET mycket bra mörk psytrance. Massa bas för den som gillar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Kan starkt rekommendera Gigi D`agostino - L`Amour Toujours Eller Skydriver - Brainkiller (Akta öronen) Ziggy X, har en del bra låtar oxå Redigerad 13 december, 2004 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vad är det för skillnad på trance och techno då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Vad är det för skillnad på trance och techno då? Techno är inget sjungande , Trance är med sjungande fast i techno stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Techno är inget sjungande , Trance är med sjungande fast i techno stil Stämmer inte alls nej. Har hört många trance-låtar utan sång. Skillnaden hör man, men är svårare att beskriva. Så som jag skulle säga det är att techno är VÄLDIGT enformigare. Lyssna på P3 på kvällarna när det nu är. Det händer nåt nytt i låtarna typ en gång i kvarten. Låter som skivan har hackat upp sig. Trance är oftast mer melodisk. Iofs beror det och på vad det är för trance. http://www.ishkur.com/music/# Bra sida för den som vill höra skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 tack fär tipsen.. ifall ni vet nå bra dance låtar kan ni ju skriva d oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 tack fär tipsen.. ifall ni vet nå bra dance låtar kan ni ju skriva d oxå skaffa albumet "the cream of vocal trance" obs! vol2 och 3 är dålig, första är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 öj öj du vill ha techno?? har 17 GB med bara techno och trance så jag har jävligt många... men gå på " www.dreamix.net klicka på "Internet mix" så har du jävligt sköna dance låtar..... gillar du inte nån av dom mixarna så är jag "Jultomten" Eurodance! finns de massor av där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 öj öj du vill ha techno?? har 17 GB med bara techno och trance så jag har jävligt många... hehe har en kompis som har ca 170 GB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Jahaaha! Gubbstackarn Ahnad från etklanen *Astra* har gjort en liten mix. Lmao. Ful som tusan men men: http://home.wanadoo.nl/gilst/Prodigy%20vs%...hnad-remix).mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Själv tycker jag Scooter - (maria) i like it loud är ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts