Eriy Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Jag har gjort ett skin som heter Player Skin. ( Finns på gtamods.com ) Alla verkar tycka att den är dålig så jag har ett tips: Ladda ner den istället för att spara bilden som visar hur den ser ut. Laddar man ner den blir det bättre skärpa på snubben. (tror jag iallafall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 noterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 noterat Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 två onödiga kommentarer irad, wiie. Eriy, varför gjorde du den här tråden egentligen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 Jag har gjort ett skin som heter Player Skin. ( Finns på gtamods.com ) Alla verkar tycka att den är dålig så jag har ett tips: Ladda ner den istället för att spara bilden som visar hur den ser ut. Laddar man ner den blir det bättre skärpa på snubben. (tror jag iallafall) Ser väldigt mycket u som Rockstars officiella... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eriy Skrivet 12 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 1: Denna tråden gjorde jag bara så alla vet att det är bättre att ladda ner filen än att spara bilden. 2: Den liknar Rockstarts Officiella bara för att jag har satt ihop den av flera skins. Jag tog glasögona från en och byxorna från rockstars officiella. Tröjan gjorde jag själv om jag inte mins fel. Aja Jag är ganska nöjd med den iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts