Jump to content

Svara fort på frågan!

DiazEvil
 Share

Recommended Posts

jag klarade alla racen utom ett, fy fan den va riktigt irriterande jag körde den hur många gånger som helst men det var en super gt och dem går ju för fan inte att styra den slirar ju så fort man svänger jag kom precis till sista coronan sen börja bilen slira ur och jag förlorade :wub: sen efter lite skrik och så så bestämde jag mig för att fuska och då gick det bra lite segt bara jag använde slow down gameplay fusket ok du kanske säger att jag är en fuskare men va fan jag höll på att få hjärnblödning av det skit uppdraget så jag var tvungen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ok då det finns inte riktigt nåt annat knep än att fuska för att klara race uppdragen det enda du kan göra är att köra om dom tills dom blir lättare eller så du kan preja ut dem andra förarna ur vägen när du kör förbi dem under racet så du slipper dem, de gjorde jag många gånger sen sköt jag mot dem andra bilarna också dem flesta började då köra okontrollerat och krocka ganska ofta

Länk till kommentar
Dela på andra sidor